کد خبر : 28006
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۹ تیر ۱۳۹۹ - ۷:۲۹

شهردار رشت برای پاسخگویی به شورای شهر می‌رود!

شهردار رشت برای پاسخگویی به شورای شهر می‌رود!

هاتف‌خبر – رئیس شورای اسلامی شهر رشت گفت: با توجه به طرح سوال برخی از اعضای شورای اسلامی این شهر از شهردار رشت، قرار بود که دکتر ناصر حاج‌محمدی در صحن علنی شورا حضور یابد اما ترجیح داده شد تا موضوع به روزی دیگر موکول شود. اسماعیل حاجی‌پور روز چهارشنبه در نشست شورای اسلامی شهر

هاتف‌خبر – رئیس شورای اسلامی شهر رشت گفت: با توجه به طرح سوال برخی از اعضای شورای اسلامی این شهر از شهردار رشت، قرار بود که دکتر ناصر حاج‌محمدی در صحن علنی شورا حضور یابد اما ترجیح داده شد تا موضوع به روزی دیگر موکول شود.
اسماعیل حاجی‌پور روز چهارشنبه در نشست شورای اسلامی شهر رشت افزود: بر اساس ماده‌ی ۸۳ قانون تشکیل وظایف و اختیارات شورا اعضای شورای اسلامی می‌توانند از شهردار طرح سوال کنند و شهردار نیز باید پاسخ دهد.
وی اظهار کرد: پس از طرح سوال از شهردار بر اساس قانون شهردار ۱۰ روز فرصت دارد تا برای پاسخگویی در صحن شورا حضور یابد بنا براین دوشنبه‌ی هفته آینده این فرصت به پایان می‌رسد.


رئیس شورای اسلامی کلانشهر رشت خاطر نشان کرد: عصر دوشنبه‌ی هفته‌ی آینده نشست فوق‌العاده‌ی شورای شهر رشت به منظور حضور شهردار برای پاسخگویی به اعضای شورا برگزار می‌شود.
وی بیان نمود: اگر شهردار رشت دوشنبه‌ی هفته‌ی آینده برای پاسخگویی به اعضای شورا در صحن حاضر نشود بر اساس قانون ما به عنوان اعضای شورا تصمیم می‌گیریم. اما بر اساس اعلام شهردار او هفته‌ی آینده حتماً در شورا حضور می‌یابد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.