کد خبر : 27849
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۲

کاهش ۲۶ درصدی جانباختگان تصادم برونشهری گیلان

کاهش ۲۶ درصدی جانباختگان تصادم برونشهری گیلان

هاتف‌خبر – سرپرست پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان از کاهش ۲۶ درصدی جانباختگان تصادمهای برونشهری در محورهای استان در سه ماه نخست امسال نسبت به همین مدت در سال گذشته خبر داد.

هاتف‌خبر – سرپرست پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان از کاهش ۲۶ درصدی جانباختگان تصادمهای برونشهری در محورهای استان در سه ماه نخست امسال نسبت به همین مدت در سال گذشته خبر داد.
به گزارش «هاتف‌خبر» سرهنگ جاور صفاری در نشست خبری افزود: همچنین آمارسه ماه گذشته در وقوع تصادمهای منجر به جرح ۲۵ درصد کاهش داشته و در تعداد مجروحان نیز کاهش ۲۶ درصدی را نسبت به همین مدت در سال گذشته نشان می‌دهد.
وی تصریح کرد: موتورسیکلت‌سواران و عابران پیاده ۴۵ درصد از جانباختگان سوانح جاده‌یی استان را در سه ماهه‌ی نخست امسال تشکیل می‌دهند که این آمار نسبت به همین مدت در سال گذشته ۵۱ درصد بوده است.
سرهنگ صفاری خاطرنشان کرد: ۲۷ محور پرتصادم در استان اعم از آزادراه، راه‌های اصلی، فرعی و روستایی در استان شناسایی شده است که محور رشت – لنگرود با شش درصد، رودبنه- چاف با دو درصد و تالش – آستارا با هفت درصد سه محور پرحادثه و قرمز گیلان هستند.
وی سپس خاطر نشان کردد: در سه ماه گذشته در اجرای ۶۴ طرح ترافیکی، ۲۷۸ هزار و ۲۵۳ تخلف کنترل شده و نسبت به متخلفان قانون و اعمال گردیده است.
سرپرست پلیس راه فرمانده انتظامی استان گیلان با اشاره به آغاز طرح ترافیکی تابستان از اول تیرماه تصریح کرد: با توجه به چندین نوبت تعطیلی در خرداد ماه امسال، پلیس در راه‌های استان مستقر بوده و آمادگی لازم را برای انجام وظایف محوله از جمله هدایت خودروها داشته است.
وی با اشاره به اینکه تابستان سال گذشته نسبت به همین مدت در سال ۹۷ افزایش ۳۶ درصدی مسافر را شاهد بودیم، اضافه کرد: با وجود بر این در طرح تابستانی سال گذشته کاهش چهار درصدی جانباختگان و شش درصدی مجروحان را نسبت به همین مدت در سال پیش از آن داشتیم.
وی تصریح کرد: امسال با توجه به «شیوع ویروس کرونا» شهرستانهایی در استان داریم که وضعیت خوبی ندارند، از این رو از مردم می‌خواهیم که از سفر غیرضروری پرهیز کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.