کد خبر : 27731
تاریخ انتشار : شنبه ۷ تیر ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۱

«کامبوچا» سرمایه‌ی یک میلیارد تومانی برای گیلان جذب کرد

«کامبوچا» سرمایه‌ی یک میلیارد تومانی برای گیلان جذب کرد

هاتف‌خبر – ایده اولیه و تولید «نوشیدنی از گیاهان دارویی» منجر به جذب سرمایه‌گذاری یک میلیارد تومانی برای گیلان شده است.

هاتف‌خبر – ایده اولیه و تولید «نوشیدنی از گیاهان دارویی» منجر به جذب سرمایه‌گذاری یک میلیارد تومانی برای گیلان شده است.
به گزارش «هاتف‌خبر» شرکت فناور «پاکنوش سبز آذرآبادگان» با محصول نوشیدنی «ازناو کامبوچا» با مدیریت دکتر محمدباقر عالی‌زاده و ایده‌ی همسر وی دکتر آتوسا شفارودی بنگاه کسب و کار موفق است که با ایده‌یی خلاقانه تولید نوشیدنی چای تخمیری و پروبیوتیک «کامبوچا» توانسته است یک میلیارد تومان سرمایه برای گیلان جذب کند.
محصول این شرکت دارای خواص دارویی و گیاهی با طعم و مزه‌یی جدید است که ویژگیهای آن دارد تا انواع ویتامینها و اسیدهای مفید بدن همچون اسید گلوکورونیک است که در درمان کبد چرب کمک می‌کند، به بدن برساند.
این نوشیدنی کاملاً ارگانیک بوده و هیچ مواد مضر نگهدارنده ندارد و به همین خاطر می‌تواند جایگزینی بسیار خوب و مناسب برای نوشیدنیهای صنعتی مضر باشد.
نوشیدنی گیاهی تولید شرکت فناور «پاکنوش سبز آذرآبادگان» محصولی کاملاً جدید است و مشابه‌ی آن در بازار وجود ندارد و قابل مقایسه با نوشیدنیهایی همچون نوشابه و عصاره‌ی مالت و آبمیوه موجود در بازار نیست زیرا این نوشیدنی گیاهی، در یک سری فرآیند‌های تخمیری به وسیله‌ی پروبیوتیکها، مخمر و باکتری تولید می‌شود.


این محصولات دارای انواع ویتامینها همچون ویتامین ث، ویتامینهای خانواده‌ی ب و انواع اسیدهای مفید مانند اسید گلوکورونیک است.
تیم تحقیقاتی شرکت فناور «پاکنوش سبز آذرآبادگان» توانسته است مقدار اسید گلوکورونیک را در این نوشیدنی به دو برابر مقدار موجود در نوشیدنیهای مشابه افزایش دهد.
این شرکت تقریباً با سرمایه‌یی حدود ۲۵۰ میلیون تومان شروع به کار کرد که ۱۵۰ میلیون آن سرمایه‌ی شخصی و ۱۰۰ میلیون آن از تسهیلات پارک علم و فناوری استان گیلان تامین شد.
دکتر محمدباقر عالی‌زاده مدیر این شرکت می‌گوید: با توجه به برنامه‌ریزی انجام شده، و برای حل مشکلات تولید و حضور در بازار و افزایش سرمایه، به وسیله‌ی پارک علم و فناری استان گیلان فردی به عنوان سرمایه‌گذار معرفی شده که با تلاش و حمایتهای ایشان و با سرمایه‌گذاری افزون بر ۷۰۰ میلیون تومان در برهه‌یی حساس، سرمایه‌گذاری شد و سبب تسهیل فراوان در ادامه‌ی فعالیت شرکت نیز گردید.
وی افزود: اکنون می‌توان گفت حدود یک ‌و ‌نیم میلیارد تومان در این شرکت سرمایه‌گذاری داشته‌ایم و توانسته‌ایم با این میزان سرمایه، خط تولید را به صورت کاملاً اتوماتیک و بهداشتی راه‌اندازی کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.