کد خبر : 27297
تاریخ انتشار : شنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۷

آیا دومین و سومین «گل‌ به خودی» شورای شهر رشت هم ثبت می‌شود؟!

آیا دومین و سومین «گل‌ به خودی» شورای شهر رشت هم ثبت می‌شود؟!

هاتف‌خبر – چند روزی است که از طرح سوال حجت جذب از شهردار رشت می‌گذرد و حالا زمزمه‌های طرح سوال فرهاد زاهد از دکتر ناصر حاج‌محمدی به گوش می‌رسد.

هاتف‌خبر – چند روزی است که از طرح سوال حجت جذب از شهردار رشت می‌گذرد و حالا زمزمه‌های طرح سوال فرهاد زاهد از دکتر ناصر حاج‌محمدی به گوش می‌رسد.
حتی صحبتهایی که به گوش می‌رسد که ما آنقدر از شهردار سوال می‌کنیم تا خسته و کلافه شود!
اینکه فرهام زاهد پس از طرح شکست سوال حجت جذب با چه برآوردی از همراهی اعضای شورای اسلامی شهر رشت قصد طرح سوال از شهردار رشت را دارد، فکر نمی‌کنم برای هیچکس روشن و آشکار باشد، اما مساله‌یی که بیش از هر چیز در اینجا رخ می‌نماید ظاهراً قرار است همه‌ی آنهایی که روزی از دکتر ناصر حاج‌محمدی به عنوان شهردار رشت حمایت کرده و در این حمایت پیشتاز هم بوده‌اند، او را مورد سوال و یا تهدید استیضاح قرار دهند.


اگر اعضای شورای اسلامی شهر رشت قدری دوراندیشی به خرج می‌دادند در مدت زمان اندک از باقیمانده‌ی عمر شورا به جای اینکه بر طبل نفاق و جدایی بکوبند راه همدلی و همکاری را پیش می‌گرفتند تا شاید شهر رشت در این یکسال باقیمانده از عمر شورای پنجم بتواند چند پروژه‌ی قابل دفاع را در شهر رشت هدایت و اجرا کند.
چندی پیش محمدحسن عاقل‌منش در بحبوحه‌ی سوال از شهردار رشت موضوعی جالب توجه را در زمینه‌ی اینکه «نماد شورای پنجم چیست؟» مطرح کرد که بازتابی وسیع هم در رسانه‌های گروهی داشت و موضوعی منطقی و به‌جا بود. او عنوان نمود که مردم هر یک از شوراهای اول تا چهارم رشت را با نام و عنوانی مشخص می‌شناسند، آنها شورای پنجم را به چه چیز در آینده خواهند شناخت؟!
به نظر می‌رسد همه‌ی اعضای شورای اسلامی شهر رشت که قصد دارند یک به یک سوالات خود را در یکسال باقیمانده از عمر شورای پنجم مطرح کنند، نه تنها راه به جایی نمی‌برند بلکه «واقعاً گل به خودی می‌زنند.»
حالا باید منتظر ماند و دید که آیا دومین «گل‌به خودی» شورای پنجم شهر رشت نیز ثبت می‌شود یا خیر؟!

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.