کد خبر : 27140
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۷

مدیر کل جدید راهداری گیلان معرفی شد

مدیر کل جدید راهداری گیلان معرفی شد

هاتف‌خبر – با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آیین تکریم و معارفه‌ی مدیر کل پیشین و جدید راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گیلان برگزار شد.

   هاتف‌خبر – با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آیین تکریم و معارفه‌ی مدیر کل پیشین و جدید راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گیلان برگزار شد.

   به گزارش «هاتف‌خبر» از روابط عمومی اداره‌ی کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گیلان، عبدالهاشم حسن‌نیا معاون وزیر راه و شهرسازي و رئیس اين سازمان در این آیین گفت: استان گیلان به دلیل دارا بودن شرايط منحصر به فرد حمل و نقلي از جمله وجود مرز زميني و دريايي یکی از استانهای مهم حمل و نقلی کشور در زمینه‌های حمل و نقل کالا، مسافر و نیز در زمینه‌ی ترانزیت و حمل و نقل بین‌المللی است.

   رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور با اشاره به اینکه دریای کاسپین و خلیج فارس دو پتانسیل بزرگ در حمل و نقل کشور محسوب می‌شوند، بیان کرد : دو بندر مهم امیرآباد و بندرانزلی در دریای کاسپین برای تخلیه و بارگیری و حلقه‌ی اتصال شمال به جنوب کشور فعال هستند.

   وی در ادامه افزود: جاده‌های استان گیلان از نظر وضعیت حمل و نقلی از شرایط خاص و ویژه‌ی توریستی و گردشگری برخوردار هستند و در طول سال مردم عزیز ما به این استان مسافرت می‌کنند.

   حسن‌نیا در ادامه اظهار امیدواری کرد: مدیر کل جدید استان بتواند با بهره‌گیری از ظرفیت و توان نیروی انسانی موجود تحولی بزرگ را در مجموعه‌ی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان به وجود آورد.

   وي با اشاره به این نکته که چشم‌انداز آینده‌ی ما توسعه‌ی زیرساختهای حمل و نقل استان است، افزود: لازمه‌ی نگهداری بهینه و مناسب راه‌های استان، توجه به ظرفیت، پتانسیل و توان نیروی انسانی موجود این است که دقت و حساسیت بیشتر به کار گرفته شود.

   گفتني است سبحان‌الله علیپور، سرپرست پیشین اداره‌ی کل راهداري و حمل و نقل جاده‌اي استان در ابتداي اين برنامه گزارشی از دوران سرپرستی خود در استان ارائه کرد.

   همچنين فریبرز مرادی مدير كل جديد راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گیلان در سخناني برنامه‌هاي خود برای ادامه‌ی فعاليتها، اهداف راهداري و حمل و نقل جاده‌اي را تشریح کرد.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.