کد خبر : 26886
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۸:۳۳

۲۳ خدمتی که شرکت گاز گیلان آنلاین ارائه می‌دهد

۲۳ خدمتی که شرکت گاز گیلان آنلاین ارائه می‌دهد

هاتف‌خبر – شركت گاز استان گيلان هم‌اکنون همه‌ی 23 خدمت این شرکت را از طرق سیستم الكترونيكي و دفاتر پيشخوان به مشترکین ارائه می‌نماید.

هاتف‌خبر – شركت گاز استان گيلان هم‌اکنون همه‌ی 23 خدمت این شرکت را از طرق سیستم الكترونيكي و دفاتر پيشخوان به مشترکین ارائه می‌نماید.

   به گزارش «هاتف‌خبر» از روابط عمومی شرکت گاز استان گیلان، مهندس حسین اکبر از انجام بیش از 125 هزار خدمت مختلف در این شرکت در طول سال گذشته خبر داد و گفت: با اجرای آموزشها و جلسات توجیهی توانستیم به صورت شایسته به درخواستها و نیازهای مشترکین رسیدگی نماییم.

   مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان سپس بیان نمود: بیشترین خدمات انجام شده در سال 98 متعلق به دفاتر پیشخوان با انجام بیش از 85 هزار خدمت بوده و پس از آن بخش حضوری با بیش از 30 هزار و بخش الكترونيك با انجام بیش از 9 هزار خدمت در رده‌های بعدی قرار دارند.

   وی در ادامه افزود: این شرکت پس از شیوع «ویروس کرونا» به علت فراهم نمودن زیرساختهای لازم، همه‌ی خدمات خود را به سمت خدمات غیرحضوری و مجازی منتقل نمود و در این راستا با اطلاع‌رسانی گسترده از طریق صدا و سیما و رسانه‌های مکتوب و مجازی از مردم و مشترکین خواست تا از این درگاه‌ها استفاده نمایند.

   مهندس اکبر همچنین گفت: شرکت گار استان گیلان اقدام به گسترش خدمات خط تلفنی 3414 نموده و مشترکین پس از تماس با این شماره علاوه بر ثبت نظرات، درخواستها و شکایات، می توانند با کارشناسان امور مشترکین ارتباط برقرار نموده و یا کارکرد کنتور خود را ثبت و قبض آن را پرداخت نمایند.

   مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان افزود: البته هم‌اکنون بخش ارتباط با کارشناسان امور مشترکین 3414 مختص به شهرستان رشت است که در حال آمادهسازی این خدمت برای سراسر استان هستیم.

   وی اظهار کرد: سامانه‌های تلفنی 3414 و 3415، سایت اینترنتی گاز گیلان به نشانی: www.nigc-gl.ir، سامانه‌ی 20006194، نرم‌افزار موبایلی و دفاتر منتخب پیشخوان شش درگاهی هستند که آماده‌ی خدمت‌رسانی آنلاین به مردم و مشترکین گرامی خواهند بود.

   مهندس حسین اکبر در پایان از گیلانیان درخواست نمود تا به منظور پیشگیری از شیوع «ویروس کرونا» از مراجعه‌ی حضوری به ادارات گاز خودداری نموده و خدمات مورد نیاز را از طریق درگاه‌های ارتباطی مطرح و پیگیری نمایند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.