کد خبر : 26867
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۷:۱۷

اطلاع‌رسانی در دوران کرونایی بسیار مهم و اثرگذار است

اطلاع‌رسانی در دوران کرونایی بسیار مهم و اثرگذار است

هاتف‌خبر – مدیر کل بیمه سلامت استان گیلان به نقش روابط عمومی درتشریح دستاوردهای بیمه سلامت پرداخت و آن را بسیار مهم، حیاتی و ارزشمند توصیف کرد.

هاتف‌خبر – مدیر کل بیمه سلامت استان گیلان به نقش روابط عمومی درتشریح دستاوردهای بیمه سلامت پرداخت و آن را بسیار مهم، حیاتی و ارزشمند توصیف کرد.
به گزارش «هاتف‌خبر» همزمان با فرا رسیدن ۲۷ اردیبهشت ماه که به «روز روابط عمومی و ارتباطات» نامگذاری شده است دکتر جمشید محمدی مدیر کل بیمه سلامت استان گیلان از تلاشگران واحد روابط عمومی این اداره‌ی کل قدردانی کرد و این روز را به دست‌اندرکاران روابط عمومی‌ها و به ویژه روابط عمومی اداره‌ی کل بیمه سلامت استان گیلان تبریک گفت.
وی با تأکيد بر نقش و جايگاه محوري روابط عمومي گفت: روابط عمومی باید به بهترين شکل ممکن دستاوردهاي سازمان بیمه سلامت را که کارهایی مهمی و ارزشمند هستند در طول سال به درستی برای جامعه تبیین کند.


دکتر محمدی نقش کارکنان روابط عمومی را در پیشبرد اهداف و برنامه‌های اداره‌ی کل بیمه سلامت استان کلیدی توصیف کرد و افزود: روابط‌عمومیها به عنوان رکن اساسی نظام ارتباطی و اطلاع‌رسانی، نقشی تعیین کننده در افزایش آگاهی‌های آحاد مختلف جامعه، فرهنگسازی و تنویر افکار عمومی برعهده دارند.
مدیرکل بیمه سلامت استان گیلان خاطر نشان کرد: در سازمانهای دولتی داشتن اطلاعات موثق، دقیق و به موقع با توجه به هدف و ساختار، بزرگترین سرمایه‌ی یک سازمان است و حیات یک سازمان به داشتن ارتباط دو سویه درون و برون سازمانی و انجام تبلیغات و کسب اطلاعات به‌روز و مفید بستگی دارد.
وی همچنین با تاکید بر جایگاه روابط عمومی اظهار کرد: روابط عمومی حلقه‌ی ارتباطی و واسطه‌یی بین مجموعه‌ی مدیریتی و پرسنل است و می‌تواند نقش ارتباط سازنده را بین این دو ایجاد کند و در تصمیم‌گیری مؤثر باشد.
دکتر محمدی درپایان یاد‌آور شد: در شرایط فعلی که کشور درمقابله با شیوع «ویروس کرونا» درگیر است اطلاع‌رسانی و فعالیت روابط عمومیها با همراهی رسانه‌ها در ارائه‌ی اطلاعات لازم به مردم بسیار موثر است و در این راستا کارهای بسیارخوبی که در بیمه سلامت انجام داده را می توان از بیمه نمودن افراد مبتلا به «ویروس کرونا» در تخت بیمارستان و پرداخت هزینه‌های آنان به صورت بیمه‌یی نام برد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.