کد خبر : 26737
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۷

استادان نمونه‌ی دانشگاه گیلان گرد هم آمدند

استادان نمونه‌ی دانشگاه گیلان گرد هم آمدند

هاتف‌خبر – به منظور گرامیداشت مقام معلم و تجلیل از استادان نمونه‌ی دانشگاه گیلان نشست هم‌اندیشی رئیس دانشگاه گیلان و اعضای هیأت رئیسه‌ی این دانشگاه با استادان نمونه برگزار شد.

هاتف‌خبر – به منظور گرامیداشت مقام معلم و تجلیل از استادان نمونه‌ی دانشگاه گیلان نشست هم‌اندیشی رئیس دانشگاه گیلان و اعضای هیأت رئیسه‌ی این دانشگاه با استادان نمونه برگزار شد.
به گزارش «هاتف‌خبر» از روابط عمومی دانشگاه گیلان در این نشست دکتر احمد رضی با شادباش «روز معلم» از تلاشهای اعضای هیأت علمی و مدرسان دانشگاه در طول سال گذشته و همچنین ترم جاری قدردانی کرد.
دکتر احمد رضی با اشاره به مصوبه‌ی هیأت امنا در ارتباط با همسانسازی حقوق اعضای هیأت علمی دانشگاه با اعضای هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی از اجرایی شدن این قانون از اسفند ماه 98 خبر داد و در ادامه ابراز امیدواری کرد: دانشگاه بتواند در این ماه بخش اعظم مطالبات همکاران مربوط به سال گذشته را پرداخت نماید.
رئیس دانشگاه گیلان با اشاره به وقوع وضعیت بحرانی در جهان پس از شیوع «ویروس کرونا» از همکاری موثر اعضای هیأت علمی برای اجرای «طرح آموزش الکترونیک» قدردانی کرد و با اعلام اینکه کلاسهای دانشگاه در ترم جاری به صورت غیرحضوری به سرانجام خواهد رسید، ابراز امیدواری کرد: کلاسهای این ترم به همین منوال به موقع به پایان برسد.
وی در ادامه از استادان خواست انگیزه‌های لازم را برای دانشجویان ایجاد کنند تا آنان بتوانند با آموزش الکترونیک ارتباطی بهتر برقرار کنند و در یادگیری موفق شوند و این ترم را نیز به سرانجام برسانند.


دکتر رضی لازمه‌ی این کار را استفاده از همه‌ی ظرفیتهای آموزش الکترونیک همچون بهره‌گیری از شبکه‌های اجتماعی برای رفع اشکال درسی عنوان کرد.
رئیس دانشگاه گیلان در پایان از خانواده‌های دانشجویان نیز خواست که در ترم جاری بیشتر از گذشته پشتیبان آنان باشند و با درک شرایط متفاوت این ترم، کمک کنند تا دانشجویان در محیطی آرام درسهای این ترم خود را با موفقیت به سرانجام برسانند. تا در ترم های آینده دچار مشکل نشوند.
در این برنامه دکتر فرهاد شیرینی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه گیلان نیز توضیحاتی در باره‌ی نحوه‌ی انتخاب استادان نمونه ارائه کرد.
وی نظر دانشجویان، نظر گروه‌های آموزشی، نظر مدیریت دانشکده و تجربه را از عوامل اصلی و پارامترهای مهم این انتخاب عنوان نمود.
دکتر شیرینی در ادامه شرایط به وجود آمده پس از شیوع «ویروس کرونا» را عاملی در زمینه‌ی تغییر نگرش در آموزش سنتی دانست و از اعضای اثرگذار دانشکده‌ها خواست برای فرهنگسازی آموزش الکترونیک، معاونت آموزشی دانشگاه گیلان را همراهی کنند.
گفتنی است در این نشست برخی از استادان نمونه‌ی سال تحصیلی 98-99 دانشگاه گیلان نیزبه بیان نظرات و دیدگاه‌های خود در زمینه‌ی آسیب‌شناسی آموزش الکترونیک و راهکارهای ارتقای سطح آموزش دانشجویان در این سیستم پرداختند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.