کد خبر : 26436
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۲

وقتی گروه موزیک شهرداری رشت به صف مبارزه با «کروناویروس» می‌پیوندد

وقتی گروه موزیک شهرداری رشت به صف مبارزه با «کروناویروس» می‌پیوندد

هاتف‌خبر – گروه موزیک شهرداری رشت با ایجاد فضای شاد و شاداب و با اجراهای زنده در فضای شهری زمینه‌های شادابی اجتماعی برای مقابله با «ویروس کرونا» را فراهم می‌آورد.

هاتف‌خبر – گروه موزیک شهرداری رشت با ایجاد فضای شاد و شاداب و با اجراهای زنده در فضای شهری زمینه‌های شادابی اجتماعی برای مقابله با «ویروس کرونا» را فراهم می‌آورد.
به گزارش «هاتف‌خبر» مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری رشت از اجرا و برگزاری موزیکهای شاد و مورد علاقه‌ی مردم در روزهای کرونایی خبر داد.
یکی از اقدامات و برنامه‌هایی که شهرداری رشت در روزهای کرونایی قصد دارد برای در خانه ماندن شهروندان از آن بهره بگیرد و مردم را به حضور و ماندن در خانه‌هایشان تشویق و ترغیب کند، استفاده از ظرفیت «گروه موزیک» است.
علیرضا قانع در تشریح این خبر افزود: این گروه از امروز (سه‌شنبه) با حضور در مجتمعهای مسکونی مختلف مناطق پنجگانه‌ی شهرداری رشت با اجرای برنامه‌های شاد و متنوع ضمن بالا بردن روحیه‌ی شهروندان، سبب خواهد شد که آنها دوران خودقرنطینگی را بهتر و آسانتر سپری کنند.


همچنین «گروه موزیک شهرداری رشت» در مناطق مختلف شهر مستقر خواهد شد و برای شهروندان برنامه‌های جذاب و جالب توجه اجرا خواهد کرد.
قانع خاطر نشان کرد: اقدامات این گروه موزیک در جهت اجرا و تحقق شعار «در _ خانه _ می‌مانیم» برای قطع زنجیره‌ی انسانی انتقال کرونا و حفظ سلامتی مردم و بالا بردن روحیه‌ی شادابی و نشاط اجتماعی انجام خواهد شد.
گفتنی اینکه «گروه موزیک شهرداری رشت» در طول سالهای گذشته به یک گروه منسجم و برند معروف شهر رشت تبدیل شده و با اجراهای موفق خود در برنامه‌های مختلف شهری همراه و همپای شهروندان این شهر بوده و هست.
این گروه حالا با شرایط پیش آمده در دوران کرونا، برای کاهش شیوع بیماری و لزوم در خانه ماندن شهروندان، برای آنها و به عشق شهروندان برنامه‌های شاد و متنوع اجرا خواهد کرد، تا آنها در روزهایی که بیشتر در خانه‌ها هستند، حوصله‌شان سر نرود و در برنامه‌های روزانه‌شان نیز تنوع هم به وجود آید.
گفتنی است «گروه مو.زیک شهرداری رشت» از دوران شهرداری مهندس مرتضی شگفت در این شهر احیا شده و روز به روز بر تجربه و توان آن افزوده می‌شود و حالا این گروه موزیک با اجرای آهنگها و موسیقی‌های جذاب و جالب می‌تواند در برنامه‌های مختلف یکی از آیمتهای مورد توجه همگان باشد.


در برخی منابع در باره‌ی زمان شکلگیری «گروه موزیک» در رشت مطالبی نوشته شده و اعتقاد بر این است که این گروه موزیک در اواسط دوره‌ی قاجار در شهر رشت شکل گرفته است.
پس از آن در زمان پهلوی فعالیت آن ادامه یافت و سپس متوقف شد تا اینکه در زمان شهرداری مهندس مرتضی شگفت در سال ۱۳۸۰ این گروه موزیک دوباره احیا گردید.
همک‌اکنون با توجه شهردار، مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری و دیگر مدیران شهرداری رشت این گروه موزیک از هویت و شخصیت حرفه‌یی و قابل قبول برخوردار شده که حتی در بسیاری از آیینهای رسمی استانی از آنها برای اجرای برنامه دعوت به عمل می‌‌آید.
مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری رشت نیز همینک بر توسعه و تداوم فعالیتهای این گروه موزیک تاکید دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.