کد خبر : 26279
تاریخ انتشار : شنبه ۹ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۴

یکساعت خاموشی برای حفظ زمین

یکساعت خاموشی برای حفظ زمین

هاتف خبر – هر ساله در آخرین شنبه ی ماه مارس، میلیونها تن در سراسر کره ی زمین چراغهای خانه هایشان و همه ی وسایل الکترونیکی را خاموش می کنند تا با زمین دست دوستی بدهند. نمادها و اِلمانهای شهری و لامپهای اضافی خانه ها و دکانها از ساعت ۲۰:۳۰ تا ۲۱:۳۰ امشب شنبه نهم

هاتف خبر – هر ساله در آخرین شنبه ی ماه مارس، میلیونها تن در سراسر کره ی زمین چراغهای خانه هایشان و همه ی وسایل الکترونیکی را خاموش می کنند تا با زمین دست دوستی بدهند.

نمادها و اِلمانهای شهری و لامپهای اضافی خانه ها و دکانها از ساعت ۲۰:۳۰ تا ۲۱:۳۰ امشب شنبه نهم فروردین ماه ۱۳۹۹ به پاس احترام به زمین، خاموش می‌شوند.

هر یک از ما نیز می تواند با خاموش کردن لامپهای اضافی در این حرکت نمادین همانند دیگر کشورهای جهان در این برنامه ی جهانی همکاری نماید. چرا که این حرکت موجب کاهش آلودگیهای زیست محیطی در سراسر جهان خواهد شد.

روابط عمومی شرکت سهامی برق منطقه‌ای گیلان  با شعار امسال خود با عنوان: #صنعت_برق_همیشه_بیدار از همه ی شهروندان گیلانی به ویژه شهروندان مرگز استان خواسته است به این حرکت و پویش جهانی بپیوندند و با خاموش کردن لامپهای اضافی نقش خود در دوستی با زمین را به اثبات برسانند.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.