کد خبر : 26235
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۹

اقدامی انسانی و بشردوستانه

اقدامی انسانی و بشردوستانه

هاتف‌خبر – شرکت «هلدینگ سولیکو کاله» در اقدامی انساندوستانه به توزیع شیر و محصولات پروبیوتیک رایگان بین مراکز درمانی و بیمارستانهای رشت پرداخته است.

هاتف‌خبر – شرکت «هلدینگ سولیکو کاله» در اقدامی انساندوستانه به توزیع شیر و محصولات پروبیوتیک رایگان بین مراکز درمانی و بیمارستانهای رشت پرداخته است.
به گزارش «هاتف‌خبر» فاضل غلامی در تشریح این خبر گفت: استان گیلان از دیرباز با طبیعت سرسبز و مردمانی خونگرم پذیرای گردشگران داخلی و خارجی در طول سال بوده اما متاسفانه امسال ورود میهمان ناخوانده و پنهان به نام «ویروس کرونا» باعث شده تا گیلانیان و به ویژه شهروندان رشت از هم‌میهنان خود درخواست کنند تا در این دوره‌ی زمانی برای جلوگیری از انتشار بیماری از سفر به گیلان و رشت خودداری نمایند.
مدیر شعبه‌ی «شرکت کاله گیلان» سپس افزود: نبود امکان پذیرایی از میهمانها در این شرایط بحرانی و همچنین کمبود ظرفیت بیمارستانی برای بستری احتمالی افراد و مداوا، لازم است مسافران از مسافرت به شهرهای شمالی پرهیز نمایند تا به کمک جامعه‌ی پزشکی و کادر پرستاری و درمانی بتوانیم از این دوره‌ی حساس به سلامت عبور کنیم.
وی همچنین افزود: برای ارائه‌ی خدمتی بهتر به عنوان فردی با ۱۶ سال سابقه‌ی خدمت در مجموعه‌ی «هلدینگ سولیکو کاله» ضمن اینکه درخواست می‌کنم تا همشهریان اقلام مصرفی خود را به صورت هفتگی تهیه کنند و با رعایت پروتکلهای اعلام شده و نکات بهداشتی و ایمنی حتی‌المقدور از ترددهای غیرضروری در شهر بپرهیزند، تاکید می‌نمایم که «شرکت کاله» در چنین شرایطی اقدام به توزیع رایگان شیر و محصولات پروبیوتیک و دیگر اقلام در دسترس از محصولات مورد نیاز این شرکت را برای بیمارستانها، مراکز درمانی و خدماتی ارائه نموده و خواهد نمود.


فاضل غلامی سپس خاطر نشان کرد: تاکنون طبق برنامه‌ریزیهای انجام شده محصولات مورد نیاز بیمارستانهای «رازی»، «امیرالمومنین» و «آریا» در اختیارشان قرار گرفته و این کار با هماهنگیهای لازم برای دیگر بیمارستانها نیز در دست اقدام است.
وی سپس اظهار کرد: طبق اعلام متخصان و کارشناسان «ویروس کرونا» یا از طریق دستگاه گوارشی وارد بدن انسان می‌شود و یا از طریق استنشاق مستقیم وارد دستگاه تنفسی خواهد شد که پس از ورود به بدن 72 ساعت زمان داریم که بتوانیم این ویروس را از بدن خود خارج نماییم.
غلامی افزود: قند شیر و لاکتوز تنها قند طبیعی جهان است که با مصرف بهینه‌ی شیر و لبنیات در چهار وعده در روز می‌توانیم ویروسها را از بدن خود خارج نماییم. شیر دارای ویتامینهای A و B6 و D است که سیستم دفاعی بدن و فعالیتهای گلبولهای سفید در بدن را تقویت می‌کند و تقویت سیستم ایمنی بدن منجر به حفاظت از ریه‌ها خواهد شد.
مدیر شعبه‌ی «شرکت کاله گیلان» در پایان خاطر نشان کرد: محصولات پروبیوتیک و همچنین شیر که دارای قند طبیعی استکه بیشترین و بهترین عامل ضدویروس و ضد باکتری است و بیشترین باندشدگی را نسبت به ویروس دارد و از فعال شدن آن جلوگیری می‌کند. به همین دلیل از مردم می‌خواهم «دو طوفان بزرگ» ایجاد کنند. «یک طوفان» مصرف شیر و لبنیات با هر برند و در هر نوع و «طوفان دوم» رعایت موازین بهداشتی فردی و طوفان خنده برای حفظ آرامش، روحیه و نشاط فردی و اجتماعی.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.