کد خبر : 26104
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۶

«فرودگاه رشت» در کما!

«فرودگاه رشت» در کما!

هاتف‌خبر – مدیر کل فرودگاه استان گیلان اعلام کرد: همه‌ی پروازهای روز یکشنبه یازدهم اسفند ماه ۱۳۹۸ «فرودگاه بین‌‌المللی سردار جنگل رشت» لغو شده است. به گزارش «هاتف‌خبر» غلامرضا کریم آقایی در این زمینه توضیح داد: پروازهای لغو شده به مقاصد کیش، اصفهان، مشهد و تهران بوده‌اند که از سوی شرکتهای هواپیمایی با ارسال نامه‌یی

هاتف‌خبر – مدیر کل فرودگاه استان گیلان اعلام کرد: همه‌ی پروازهای روز یکشنبه یازدهم اسفند ماه ۱۳۹۸ «فرودگاه بین‌‌المللی سردار جنگل رشت» لغو شده است.
به گزارش «هاتف‌خبر» غلامرضا کریم آقایی در این زمینه توضیح داد: پروازهای لغو شده به مقاصد کیش، اصفهان، مشهد و تهران بوده‌اند که از سوی شرکتهای هواپیمایی با ارسال نامه‌یی بدون ذکر دلیل لغو لغو شده است.
با توجه به شیوع «بیماری کرونا» در کشور و همچنین استان گیلان شایعه‌ی تعطیلی و لغو پروازهای چند روز اخیر برای پیشگیری و گسترش ویروس یاد شده قوت گرفته بود و حالا مدیر کل فرودگاه استان گیلان تاکید کرده است که: هیچ دلیلی برای لغو پروازهای یادشده از سوی شرکتهای هواپیمایی ذکر نمی‌شود.


در شرایط پیش از بحران ۱۰۲ سورتی پرواز داخلی در هفته از «فرودگاه بین‌المللی سردار جنگل رشت» به مقاصد تهران، مشهد، کیش، تبریز، شیراز، اصفهان، بندرعباس، عسلویه و اهواز انجام می‌شود.
گفتنی اینکه «فرودگاه بین المللی سردار جنگل رشت» با علامت اختصاری(OIGG) در کتاب هوانوردی جهان به ثبت رسیده است.
تأسیس فرودگاه رشت به سال ۱۳۴۷ باز می‌گردد .این فرودگاه در رتبه‌ی ۱۲ از نظر آمار پروازی قرار دارد و موقعیت ارتباطی ممتاز در حاشیه‌ی دریای کاسپین و در مسیر کریدور شمال – جنوب(نوستراک) برخوردار است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.