کد خبر : 25636
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۷

چگونگی ایجاد “شهرک صنوف” در رشت بررسی شد

چگونگی ایجاد “شهرک صنوف” در رشت بررسی شد

هاتف خبر – شهردار رشت در نشست با معاونان، مدیران و روسای سازمانهای شهرداری رشت، چگونگی ایجاد شهرک بزرگ صنوف را در رشت مورد بحث و بررسی قرار داد.

هاتف خبر – شهردار رشت در نشست با معاونان، مدیران و روسای سازمانهای شهرداری رشت، چگونگی ایجاد شهرک بزرگ صنوف را در رشت مورد بحث و بررسی قرار داد.
به گزارش واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت، دکتر ناصر حاج محمدی در جمع معاونان و مدیران این شهرداری گفت: همه باید تلاش کنیم تا با ایجاد شهرک بزرگ صنوف زمینه های درآمد پایدار برای شهرداری رشت فراهم شود.
وی گفت: این شهرک می تواند در بر دارنده شهر خودرو، شهر فرش، شهر گل و گیاه، شهر مصالح ساختمانی و شهر مبل باشد که مجموعه این مشاغل می تواند در این شهرک ساماندهی گردد.


شهردار رشت خاطر نشان کرد: شهرک یاد شده همچنین می تواند دارای هتل، مدرسه، خوابگاه، پارکینگ، بانک، آمفی تئاتر، مجتمع نمایشگاهی، دیگر تاسیسات لازم و مرتبط حتی باند فرودگاهی باشد.
دکتر ناصر حاج محمدی افزود: در هماهنگی با سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان و همچنین شهرکت شهرکهای صنعتی استان آنها یک قطعه زمین بزرگ به مساحت ۲۰ هکتار را در نزدیکی های ایستگاه راه آهن گیلان تعرفه کرده اند.
وی از سازمان سرمایه گذاری و مشاکتهای مردمی و همچنین سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی خواست تا پیگیر این طرح بزرگ باشند.
شهردار رشت سپس گفت: تلاش کنید تا کارهای اولیه مطالعه، بررسی، انعقاد قراددادها و … برای اجرایی شدن این طرح بزرگ انجام شود.
دکتر حاج محمدی افزود: اگر این طرح در رشت عملی شود شهرداری این شهر مادام العمر از تنگنا و گرفتاری کنونی تامین منابع مالی خود خارج خواهد شد.
وی گفت: اجرای این طرح بزرگ بسیاری از مشکلات شهری از جمله آلودگی هوا، ترافیک سنگین و پراکندگی مشاغل شهری را خواهد کاست.
شهردار رشت در پایان گفت: حتی می توان یک خط از تراموا را در آینده به سمت این شهرک صنوف هدایت کرد تا کار نقل و انتقال شهروندان هم به این شهرک راحت تر انجام شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.