کد خبر : 25413
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۵

«محله‌ی من» چگونه «محله‌ی پاک» می‌شود؟!

«محله‌ی من» چگونه «محله‌ی پاک» می‌شود؟!

هاتف‌خبر – طرح پاکسازی محلات با شعار «محله‌ی من، محله‌ی پاک» در رشت برگزار خواهد شد.

هاتف‌خبر – طرح پاکسازی محلات با شعار «محله‌ی من، محله‌ی پاک» در رشت برگزار خواهد شد.
به گزارش «هاتف‌خبر»به همت حوزه‌ی مدیریت خدمات شهری شهرداری رشت سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری و سازمان حمل و نقل بار و مسافر این شهرداری و با همکاری و مشارت موسسه‌ی سرزمین ایده‌ال ما، طرح پاکسازی محلات با شعار «محله‌ی من، محله‌ی پاک» روز جمعه شش دی ماه امسال سر ساعت ۹ صبح در «محله‌ی حمیدیان»- کوی گلستان به سمت پاره‌بیجار برگزار می‌شود.
واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری رشت در باره‌ی این طرح گزارش می‌دهد که هدف از اجرای این طرح علاوه بر فرهنگسازی در زمینه‌ی مدیریت پسماند و تفکیک زباله از مبدأ، توجه ویژه به مناطق کم‌برخوردار و حاشیه‌یی شهر است.


بر پایه‌ی این گزارش در همین راستا با توجه به موقعیت مکانی محله‌ی حمیدیان و قرار گرفتن ‌این محله در حاشیه‌ی شهر حوزه‌ی مدیریت خدمات شهری اقدام به پاکسازی کامل محله و ارائه‌ی خدمات رفت و روب زباله و جمع‌آوری نخاله‌های ساختمانی، پاکسازی کانیوها، محو شعارهای تبلیغاتی و شست‌وشوی مخازن، شست‌وشوی تابلوهای علائم ترافیکی، شست‌وشوی ایستگاه‌های اتوبوس و … خواهد کرد.
شایان گفتن است پیش از این در ۱۳ مهرماه امسال نیز طرح پاکسازی محلات با شعار «محله‌ی من، محله‌ی پاک» در محدوده‌ی منطقه‌ی چهار در محلات استقامت دو، معلولین و خیابان ایران انجام شده بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.