کد خبر : 25166
تاریخ انتشار : جمعه ۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۴

۲۹۰ نیکوکار مدرسه‌ساز در گیلان فعالیت می‌کنند

۲۹۰ نیکوکار مدرسه‌ساز در گیلان فعالیت می‌کنند

   هاتف‌خبر – مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس استان گیلان با بیان اینکه این استان از وجود 290 نیکوکار مدرسه‌ساز بهرمند است یادآور شد: 193 نیکوکار مدرسه‌ساز گیلان مرد و 62 نیکوکار دیگر زن هستند و 34 موسسه‌ی مختلف حقوقی نیز در این زمینه تشکیل شده است. به گزارش «هاتف‌خبر» مهندس علی دقیق در

   هاتف‌خبر – مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس استان گیلان با بیان اینکه این استان از وجود 290 نیکوکار مدرسه‌ساز بهرمند است یادآور شد: 193 نیکوکار مدرسه‌ساز گیلان مرد و 62 نیکوکار دیگر زن هستند و 34 موسسه‌ی مختلف حقوقی نیز در این زمینه تشکیل شده است.
به گزارش «هاتف‌خبر» مهندس علی دقیق در آیین آغاز به کار دبیرخانه‌ی شورای هماهنگی مشارکتهای مردمی سازمان نوسازی مدارس منطقه‌ی ۳ کشور در گیلان این مطلب را عنوان کرد و به خدمات ارزشمند این نیکوکاران در زمینه‌ی توسعه‌ی زیرساختهای آموزشی استان تاکید نمود و افزود:256 پروژه با یکهزار و 189 کلاس درس در استان با مشارکت خیران ساخته شده و تقدیم آینده‌سازان این مرز و بوم گردیده است.
مدیر کل نوسازی مدارس استان گیلان در ادامه با اشاره به اینکه امسال نیز 54 پروژه با 198 کلاس درس در استان با مشارکت خیران در دست اجرا است، گفت:60 درصد پروژه‌های تحویلی مهرماه امسال با مشارکت خیران احداث شده بود و این نشاندهنده‌ی اهتمام نیک‌اندیشان به امر مقدس مدرسه‌سازی است.
وی در ادامه با ابراز خرسندی از تشکیل ان شورا افزود: باید با همفکری و هم‌اندیشی استانهای تشکیل دهنده‌ی این شورا در تقویت نقاط قوت تاکید کنیم و برای رفع نقاط ضعف نیز تلاش مضاعف نماییم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.