کد خبر : 24522
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۷

شهرداری رشت «آبنمای موزیکال بوستان ملت» را راه‌اندازی می‌کند

شهرداری رشت «آبنمای موزیکال بوستان ملت»  را راه‌اندازی می‌کند

هاتف‌خبر – شهردار رشت با جدیت به دنبال راه‌اندازی «آبنمای موزیکال بوستان ملت» پس از پایان ماه صفر است.

   هاتف‌خبر – شهردار رشت با جدیت به دنبال راه‌اندازی «آبنمای موزیکال بوستان ملت» پس از پایان ماه صفر است.
به گزارش «هاتف‌خبر» از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری رشت در نشست هفته‌ی گذشته‌ کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری شورای اسلامی این شهر که با حضور دکتر ناصر حاج‌محمدی و سرهنگ عباس بایرامی معاون سپاه قدس گیلان برگزار شد، اعضای کمیسیون ضمن بحث و بررسی موضوعات مختلف به بلاتکلیف بودن وضعیت «آبنمای موزیکال بوستان ملت» اشاره کردند، که با توضیحات شهردار رشت همراه گردید.
شهردار رشت در حاشیه‌ی این نشست این زمینه گفت: برنامه‌ریزی کرده‌ایم که این آبنما در پایان ماه صفر همزمان با فرا رسیدن ماه ربیع‌الاول برای افزایش روحیه‌ی شادابی و نشاط اجتماعی مورد بهره‌برداری قرار گیرد.
دکتر حاج‌محمدی همچنین تاکید نمود: در زمینه‌ی آبنمای پیاده‌راه فرهنگی هسته‌ی مرکزی شهر رشت نیز دستور داده شده بود تا به مناسبت فرا رسیدن دهه‌ی‌ آخر صفر و مصادف شدن با اربعین حسینی(ع)، وفات پیامبر گرامی اسلام(ص)، شهادت حضرت امام حسن مجتبی(ع) و همچنین شهادت حضرت امام رضا(ع) موزیک این آبنما قطع شود که در سوءبرداشت از بنر نصب شده، به قطع فعالیت آبنما تعبیر شده است.


گفتنی است در این نشست همچنین اسماعیل حاجی‌پور رئیس شورای اسلامی شهر رشت در سخنانی با تاکید بر اینکه ۱۸ میلیارد تومان به منظور ایجاد مکانی شادی‌آفرین همچون «آبنمای موزیکال بوستان ملت» برای مردم هزینه کرده‌ایم، گفت: نباید این آبنما غیرفعال باقی بماند. رئیس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به راه‌اندازی آبنما در «بوستان ملت» رشت تصریح کرد: برنامه‌ریزیهای لازم به منظور رفع نواقص موجود در این پروژه انجام شود و همچنین با مشخص کردن مکانی برای پارکینگ مشکلات پیرامون بروز ترافیک و کمبود پارکینگ نیز در اطراف این آبنمای موزیکال باید برطرف شود.
گویا بالاخره قرار است مردم شهر رشت آبنمای زیبایی را که در دوران ثابت‌قدم در «بوستان ملت رشت» ساخته شده و پس از آن به بهانه‌ی اجرای فاز دوم مدتها تعطیل شده و در چند وقت اخیر هم کاملاً فعالیتش مسکوت مانده بود، را دوباره در شهرشان ببینند.
بیشتر شهروندانی که شبها برای تماشای این آبنمای زیبا به «بوستان ملت» می‌رفتند از تماشای آن لذت می‌بردند و خاطراتی خوش از آن زمان دارند.
گاهی اوقات بی‌تدبیریها سبب می‌شود تا حتی نتوانیم از داشته‌های شهرمان به خوبی استفاده کنیم. این امکان ارزشمند که حتی می‌توانست به عنوان یک جاذبه‌ی گردشگری در شهر رشت مطرح شود، مدتها است متروکه مانده بود و حالا گویا قرار است قفل این سکوت شکسته شود و دوباره پذیرای مردم گردد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.