کد خبر : 24427
تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۰

شما که ندار نیستید!

شما که ندار نیستید!

هاتف‌خبر – همراه شهروند – بهتر است اینبار اعضای شورای شهر در صف آخر پرداختی‌ها باشند! «شما که ندار نیستید»

   هاتف‌خبر – همراه شهروند – بهتر است اینبار اعضای شورای شهر در صف آخر پرداختی‌ها باشند! «شما که ندار نیستید»
به نوشته‌ی «هاتف» در طول سالهای گذشته تا هم‌اکنون خیلی وقتها پیش آمده که اعضای شورای شهر به مناسبتها و بهانه‌های مختلف برای دفاع از پاکبانان و تلاشگران پاکیزگی شهر به اظهارنظر، مصاحبه و یا انتقاد از شهرداری رشت پرداخته و خواستار پرداخت به موقع مطالبات پاکبانان و کارگران این شهرداری شده‌اند.
«پرداخت به موقع» تقریباً به «کلیدواژه‌ی» نطق‌های پیش از دستور، سخنرانیها و مصاحبه‌های بسیاری از اعضای شورا در طول دوره‌های گذشته تا امروز تبدیل شده اما معمولاً این سخنان بیشتر کارکرد تزیینی داشته‌اند تا عملی.
گویا کارگران و پاکبانان همچنان باید در صف آخر دریافتیها باشند و همچنان شنیده می‌شود که چند ماه از حقوق خود را دریافت نکرده، نامنظم دریافت کرده‌ و یا مطالباتی از گذشته دارند که انباشته شده است.


به عنوان یک پیشنهاد کاربردی و در جهت مجاب کردن جامعه‌ی هدفی که سخنان انتقادی اعضای شورا به آنها برمی‌گردد «تا حقوق کارگران را به موقع پرداخت کنند» از اعضای شورا می‌خواهیم چند ماه حقوق خود را با تاخیر دریافت کنند و اجازه دهند این روش در شهرداری مرسوم گردد که «ابتدا باید حقوق کارگران به تمام و کمال پرداخت شود و سپس دیگران به حق و حقوق خود برسند».
مگر نه این است که همه‌ی ما ادعا داریم «دردمند هستیم» و به منافع «پاکبانان شریف» توجه داریم؟ آیا راه دوری می‌رود که نه تنها حقوق خود را با تاخیر بگیرید بلکه حتی چند ماه اصلاً نگیرید؛ شما که ندار نیستید!

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.