کد خبر : 24376
تاریخ انتشار : شنبه ۶ مهر ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۹

اتفاق بزرگ در آبانماه امسال؛ پانزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب گیلان برگزار می‌شود

اتفاق بزرگ در آبانماه امسال؛ پانزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب گیلان برگزار می‌شود

   هاتف‌خبر- معاون امور فرهنگی و رسانه‌ی اداره‌ی ‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان اعلام کرد: پانزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب استان ۲۶ آبانماه امسال در رشت برگزار می‌شود. به گزارش «هاتف‌خبر» از روابط عمومی اداره‌ی ‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان، حسین ابراهیمیان افزود: شرایط و مقدمات برگزاری نمایشگاه یاد شده با تلاش

   هاتف‌خبر- معاون امور فرهنگی و رسانه‌ی اداره‌ی ‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان اعلام کرد: پانزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب استان ۲۶ آبانماه امسال در رشت برگزار می‌شود.
به گزارش «هاتف‌خبر» از روابط عمومی اداره‌ی ‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان، حسین ابراهیمیان افزود: شرایط و مقدمات برگزاری نمایشگاه یاد شده با تلاش بسیار فراهم شده و در راستای اجرای برگزاری این نمایشگاه با موسسات فرهنگی – هنری استان که در اساسنامه‌ی آنها اجرا و برگزاری نمایشگاه قید شده، مکاتبه گردیده است.
وی با بیان اینکه تلاش می‌شود در نمایشگاه کتاب امسال نیز از زبده‌ترین ناشران بهره‌مند شویم، تاکید کرد: حضور ناشران استانی و کشوری منوط به ثبت اطلاعات در سامانه‌ی موسسه‌ی نمایشگاه‌های فرهنگی کشور است.

ابراهیمیان از ناشران کشوری و استانی خواست تا برای حضور در پانزدهمین نمایشگاه کتاب گیلان در سامانه‌ی یاد شده ثبت نام کنند.
گفتنی است چهاردهمین نمایشگاه بزرگ کتاب گیلان و سیصد و هفتادمین نمایشگاه استانی کشور، سال گذشته ۲۵ میلیارد ریال فروش داشت که هفت و نیم میلیارد ریال از مبلغ یاد شده به صورت بن کتاب بوده است.
سال گذشته این نمایشگاه که با ۳۰ درصد تخفیف برگزار شده بود، مورد استقبال ۸۲ هزار علاقه‌مند به کتاب و کتابخوانی قرار گرفت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.