کد خبر : 23695
تاریخ انتشار : جمعه ۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۸

گیلان جزو شش استان پیشرو کشور در اجرای الکترونیکی کردن خدمات درمانی است

گیلان جزو شش استان پیشرو کشور در اجرای الکترونیکی کردن خدمات درمانی است

   هاتف‌خبر – مدیرکل بیمه سلامت استان گیلان از این استان به عنوان یکی از شش استان پیشرو و برتر کشور در زمینه‌ی اجرای پیروژه‌ی الکترونیکی کردن خدمات درمانی یاد کرد و گفت: چهار پروژه‌ی «استحقاق‌سنجی»، «نسخه‌نویسی الکترونیک»، «ارجاع الکترونیک» و «ثبت و رسیدگی الکترونیک اسناد» پروژه‌هایی هستند که در این زمینه اجرا می‌شوند. به

   هاتف‌خبر – مدیرکل بیمه سلامت استان گیلان از این استان به عنوان یکی از شش استان پیشرو و برتر کشور در زمینه‌ی اجرای پیروژه‌ی الکترونیکی کردن خدمات درمانی یاد کرد و گفت: چهار پروژه‌ی «استحقاق‌سنجی»، «نسخه‌نویسی الکترونیک»، «ارجاع الکترونیک» و «ثبت و رسیدگی الکترونیک اسناد» پروژه‌هایی هستند که در این زمینه اجرا می‌شوند.
به گزارش «هاتف‌خبر» دکتر علی اکبری روز پنجشنبه‌ی گذشته در نشست شورای اطلاع‌رسانی اداره‌ی کل بیمه سلامت استان گیلان یکی از موضوعات مورد پیگیری این اداره‌ی کل را پرداخت به موقع مطالبات طرفهای قرارداد عنوان کرد و گفت:
از ابتدای امسال تاکنون ۱۰۵ میلیارد تومان از مطالبات طرفهای قرارداد با اداره‌ی کل بیمه سلامت استان گیلان پرداخت شده است که بیشتر این پرداختیها مربوط به مطالبات امسال طرفهای قرارداد بوده است.
وی در ادامه خاطر نشان کرد: تنها بخش اندئکی از این ۱۰۵ میلیارد تومان پرداخت شده به مطالبات سال گذشته (۱۳۹۷) مربوط می‌شده است.


دکتر علی‌اکبری همچنین افزود: بخش کمی از مطالبات سال گذشته نیز هنوز باقیمانده که به امید خدا در آینده‌یی نزدیک به طرفهای قرارداد پرداخت خواهد شد.
مدیر کل بیمه سلامت استان گیلان در ادامه تاکید کرد: بر پایه‌ی آمار موجود هم‌اکنون یکهزار و ۱۴۵ پزشک عمومی، دندانپزشک، متخصص و فوق تخصص، ۳۲۷ داروخانه، ۸۹ فیزیوتراپی، ۸۹ آزمایشگاه، ۵۸ رادیولوژی چهار کلینیک جراحی محدود، ۴۲ درمانگاه و ۳۴ بیمارستان دولتی یا خصوصی در ردیف طرفهای قرارداد با اداره‌ی کل بیمه سلامت استان گیلان هستند که همه‌ی تلاش خود را به کار می‌گیریم تا مطالبات آنها در اسرع وقت و به موقع پرداخت شود.

دکتر علی اکبری سپس در بخشی دیگر از سخنان خود به ضرورت توجه به مدیریت «منابع و هزینه» اشاره کرد و گفت: با انجام درست و حسابشده‌ی مدیریت منابع و هزینه می‌توان خدمات درمانی باکیفیت، به موقع و متناسب با نیاز بیمه‌شدگان ارائه کرد چون ما مسوول هستیم تا در چارچوب اعتبارات مصوب و بر اساس منابع موجود هزینه کنیم.
وی تاکید نمود: برقراری تعادل و هماهنگی بین منابع و مصارف به وسیله‌ی مدیریت درست «منابع و هزینه‌ها» امکانپذیر است و به همین دلیل ما در انجام هزینهها تلاش می‌کنیم با مدیریت درست در مسیر خدمات درمانی، بهترین شرایط را برای خدمات‌‌گیران فراهم کنیم.


دکتر علی اکبری تنها شرایطی را که می‌تواند سبب ارائه‌ی خدمات مناسب به بیمه‌شدگان منتهی گردد ارائه‌ی خدمات درمانی بر اساس نیاز بیمه‌شدگان دانست و گفت: این موضوع به جز با الکترونیکی کردن خدمات درمانی بیمه‌شدگان قابل اجرا نیست.
مدیرکل بیمه سلامت استان گیلان در پایان از همکاری معاونان، روابط عمومی، کارکنان و حتی خبرنگارانی که عضو شورای اطلاع‌رسانی این اداره‌ی کل هستند، برای ارائه‌ی خدمات بهتر به بیمه‌شدگان قدردانی کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.