هاتفخبر – مدیرکل بیمه سلامت استان گیلان هفتهی گذشته از ادارهی بیمه سلامت شهرستان لاهیجان و دفاتر پیشخوان این شهرستان بازدید کرد و در سخنانی تاکید نموده که: هدف ادارهی کل بیمه سلامت استان گیلان ارائهی خدماترسانی مطلوب به شهروندان است.
هاتفخبر – مدیرکل بیمه سلامت استان گیلان هفتهی گذشته از ادارهی بیمه سلامت شهرستان لاهیجان و دفاتر پیشخوان این شهرستان بازدید کرد و در سخنانی تاکید نموده که: هدف ادارهی کل بیمه سلامت استان گیلان ارائهی خدماترسانی مطلوب به شهروندان است. به گزارش «هاتفخبر» دکتر علی اکبری هفتهی گذشته به همراه یک هیات در تداوم بازدید و دیدار از ادارات بیمه سلامت شهرستانها از ادارهی بیمه سلامت شهرستان لاهیجان و دفاتر پیشخوان این شهرستان بازدید کرد. مدیرکل بیمه سلامت استان گیلان در این بازدیدها با دیدار و گفتوگو با دستاندرکاران و همچنین مراجعهکنندگان، چگونگی رعایت حقوق شهروندی و نحوهی انجام خدمترسانی به مردم را مورد بررسی قرار میدهد.
دکتر علی اکبری در این بازدید، دفاتر پیشخوان دولت را به عنوان پیشانی ادارات بیمه سلامت توصیف کرد و افزود: اگر این دفاترها خوب کار کنند در اصل بیمه سلامت خوب کار کرده است و در روند اجرای کارهای مردم تسریع میشود. وی رضایتمندی مردم را در کارکرد مطلوب این دفترها دانست و گفت: ما درصدد هستیم تا با ارائهی خدمات مطلوب و بهموقع درصد رضایتمندی را افزایش دهیم. در بخش پایانی این دیدار هم در نشستی دکتر علیاکبری با رئیس و کارکنان ادارهی بیمه سلامت شهرستان لاهیجان دیدار کرده و راهکارهای تسریع در ارائهی خدمات به مردم بررسی شده است.
ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی مینویسم.