کد خبر : 23369
تاریخ انتشار : جمعه ۲۱ تیر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۳

هدف اداره‌ی کل بیمه سلامت گیلان خدمت‌رسانی مطلوب به مردم است

هدف اداره‌ی کل بیمه سلامت گیلان خدمت‌رسانی مطلوب به مردم است

هاتف‌خبر – مدیرکل بیمه سلامت استان گیلان هفته‌ی گذشته از اداره‌ی بیمه سلامت شهرستان لاهیجان و دفاتر پیشخوان این شهرستان بازدید کرد و در سخنانی تاکید نموده که: هدف اداره‌ی کل بیمه سلامت استان گیلان ارائه‌ی خدمات‌رسانی مطلوب به شهروندان است.

   هاتف‌خبر – مدیرکل بیمه سلامت استان گیلان هفته‌ی گذشته از اداره‌ی بیمه سلامت شهرستان لاهیجان و دفاتر پیشخوان این شهرستان بازدید کرد و در سخنانی تاکید نموده که: هدف اداره‌ی کل بیمه سلامت استان گیلان ارائه‌ی خدمات‌رسانی مطلوب به شهروندان است.
به گزارش «هاتف‌خبر» دکتر علی اکبری هفته‌ی گذشته به همراه یک هیات در تداوم بازدید و دیدار از ادارات بیمه سلامت شهرستانها از اداره‌ی بیمه سلامت شهرستان لاهیجان و دفاتر پیشخوان این شهرستان بازدید کرد.
مدیرکل بیمه سلامت استان گیلان در این بازدیدها با دیدار و گفت‌وگو با دست‌اندرکاران و همچنین مراجعه‌کنندگان، چگونگی رعایت حقوق شهروندی و نحوه‌ی انجام خدمت‌رسانی به مردم را مورد بررسی قرار می‌دهد.


دکتر علی اکبری در این بازدید، دفاتر پیشخوان دولت را به عنوان پیشانی ادارات بیمه سلامت توصیف کرد و افزود: اگر این دفاترها خوب کار کنند در اصل بیمه سلامت خوب کار کرده است و در روند اجرای کارهای مردم تسریع می‌شود.
وی رضایتمندی مردم را در کارکرد مطلوب این دفترها دانست و گفت: ما درصدد هستیم تا با ارائه‌ی خدمات مطلوب و به‌موقع درصد رضایتمندی را افزایش دهیم.
در بخش پایانی این دیدار هم در نشستی دکتر علی‌اکبری با رئیس و کارکنان اداره‌ی بیمه سلامت شهرستان لاهیجان دیدار کرده و راهکارهای تسریع در ارائه‌ی خدمات به مردم بررسی شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.