کد خبر : 23354
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ تیر ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۷

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان: با همفکری و همدلی باید دانشگاه را به جایگاه شایسته‌ی خود برسانیم

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان: با همفکری و همدلی باید دانشگاه را به جایگاه شایسته‌ی خود برسانیم

هاتف‌خبر – سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی گیلان در آیین معارفه‌ی داخلی که صبح امروز (دوشنبه ۱۶ تیر ماه ۱۳۹۸) با حضور هیات رئیسه و اعضای شورای راهبردی دانشگاه، برگزار شد، از همه‌ی مسولان، دلسوزان نظام و کارکنان خواست تا با همفکری و همدلی دانشگاه را به آنچه که شایسته‌ی مردم و کارکنان است، برسانند و در این زمینه از راهبردها و نظرات مقام عالی وزارت، پتانسیل و ظرفیت مثبت همه‌ی مسوولان استانی و کشوری، دلسوزان نظام و نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، استادان و کارکنان استفاده خواهم کرد.

هاتف‌خبر – سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی گیلان در آیین معارفه‌ی داخلی که صبح امروز (دوشنبه ۱۶ تیر ماه ۱۳۹۸) با حضور هیات رئیسه و اعضای شورای راهبردی دانشگاه، برگزار شد، از همه‌ی مسولان، دلسوزان نظام و کارکنان خواست تا با همفکری و همدلی دانشگاه را به آنچه که شایسته‌ی مردم و کارکنان است، برسانند و در این زمینه از راهبردها و نظرات مقام عالی وزارت، پتانسیل و ظرفیت مثبت همه‌ی مسوولان استانی و کشوری، دلسوزان نظام و نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، استادان و کارکنان استفاده خواهم کرد.
به گزارش «هاتف‌خبر» از پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان(وب‌دا) در این نشست دکتر ارسلان سالاری همچنین گفت: با توجه به گستردگی فعالیتها در زمینه‌ی سلامت و ارتباط گسترده‌ی افراد مختلف جامعه با دانشگاه علوم پزشکی، قبول مسوولیت در این سیستم، بسیار حساس است. هم‌اکنون با توجه به شرایط حساس اقتصادی جامعه، برای بهبود روند و برون رفت از وضعیت فعلی و کاهش زمان انتظار بیمارانی که در صف طولانی دریافت خدمات دولتی قرار گرفته‌اند، نیازمند برنامه‌ریزیهای کوتاه‌مدت و اورژانسی و برای تحقق برخی از اهداف دانشگاه همچون راه‌اندازی سایت لاکان، ساخت مگاهاسپیتال و … نیازمند برنامه‌ی بلندمدت هستیم.


وی با قدردانی از تیم مدیریتی دانشگاه علوم پزشکی در چند سال اخیر، اظهار کرد: انصافاً دکتر یوسف‌زاده در سه سال گذشته با تلاش مضاعف و با ارائه‌ی فکرهای جدید در راستای ارتقای سلامت جامعه تلاش کرده‌اند.
دکتر سالاری با اشاره به اینکه هدف کمک به مردم و جلب رضایت همه‌ی افرادی است که با دانشگاه علوم پزشکی گیلان در ارتباط هستند، گفت: برای کمک آمده‌ام و از همه نیز انتظار کمک دارم. در این زمینه انتظار دارم مدیران دانشگاه در تمامی سطوح با توان و تلاش مضاعف و عشق فراوان به کار خود ادامه دهند. ان‌شاءالله حداقل تغییرات را خواهیم داشت.
وی در پایان از مسوولان و مدیران دانشگاه خواست تا با توجه به شرایط اقتصادی، از ارسال گل، نصب پرده و بنر خودداری کنند.

 

رئیس پیشیندانشگاه علوم پزشکی گیلان:
حضور دکتر سالاری منجر به شتاب بیشتر تحقق برنامه‌ی راهبردی سلامت می‌شود
رئیس پیشین دانشگاه علوم پزشکی گیلان نیز در این آیین تاکید کرد: حضور دکتر سالاری در مسوولیت جدید این نوید را می‌دهد که تحقق برنامه‌ی راهبردی دانشگاه علوم پزشکی شتاب بیشتری بگیرد.
دکتر شاهرخ یوسف‌زاده در نشست شورای راهبردی دانشگاه علوم پزشکی که صبح امروز در سالن اجلاس دفتر ریاست برگزار شد، با قدردانی از تلاشها و خدمات همه‌ی مسوولان این دانشگاه در دوران خدمت خود و با اشاره به تدوین برنامه‌ی راهبردی دانشگاه علوم پزشکی گفت: این برنامه در سال 95 با انجام چهارهزار نفرساعت کار مدیریتی، برای ۱۰ سال آینده‌ی بخش سلامت در گیلان طراحی شده است و در واقع مهمترین دستاورد دانشگاه علوم پزشکی بود که در دانشگاه متولد شد، در دانشگاه حرکت کرد و در دانشگاه به بلوغ رسید، هم‌اکنون با تکیه بر نیروهای داخلی با هدف ارتقای سلامت جامعه به صورت مستقل به پیش می‌رود و این نشان از بلوغ سازمانی و ایجاد بستر مناسب برای رشد و بالندگی است. در این راستا در زمان تدوین برنامه‌ی راهبردی دانشگاه، دکتر سالاری(سرپرست جدید دانشگاه علدم پزشکی گیلان) نیز مشارکت داشت بنا بر این با حضور وی در راس کار این اطمینان را داریم که مسیر درست دانشگاه ادامه می‌یابد.


وی با ذکر دستاوردها و خدمات دانشگاه علوم پزشکی گیلان طی چند سال اخیر، افزود: این برنامه‌ی راهبردی منوط به یک شخص یا یک نفر نیست بلکه نتیجه‌ی یک کار مشارکتی است که حاصل آن، نقشه‌ی راه دانشگاه علوم پزشکی گیلان است. در این زمینه توسعه‌ی خدمات الکترونیک، استقرار نظام ارجاع، مدیریت خرید متمرکز دارو و تجهیزات، استقرار برنامه‌ی توسعه‌ی فردی استادان، سامان‌بخشی املاک، بازمهندسی فرآیندها، شکلگیری سامانه‌ی نظام مدیریت اطلاعات سلامت(گیل اوخان)، ایجاد نظم مالی، توسعه‌ی واحدهای فناور و دانش‌بنیان همگی از فعالیت بارز دانشگاه در مسیر تعالی است.
دکتر یوسف‌زاده با اشاره به ارزشهای دانشگاه؛ عدالت‌محوری، پایبندی به اخلاق حرفه‌یی، ارزش‌آفرینی برای ذی‌نفعان که مهمترین آنها بیماران، همراهان بیمار و استادان، دانشجویان، کارکنان و سازمانهای همکار و ناظر هستند، گفت: در این زمینه، دانش‌محوری، خلاقیت و نوآوری از دیگر ارزشها است که با توجه به ارتباطات خوب و گسترده‌ی دکتر سالاری می‌توان شاهد ارائه‌ی برنامه‌های بسیاری برای بهبود زیرساختها و تحقق ارزشهای ساختاری و راهبردی در بخش سلامت، بود.
رئیس پیشین دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه دانشگاه خانه‌ی همه‌ی ما است، ادامه داد: دانشگاه سرشار از توانمندی است و مطمئناً با حضور دکتر سالاری در مسوولیت جدید، انرژی تازه و جدیدی در دانشگاه ایجاد می‌شود و اقدامات و حرکت دانشگاه علوم پزشکی گیلان شتاب بیشتری در مسیر پیشرفت و توسعه‌ی خدمات می‌گیرد.


دکتر یوسف‌زاده چابک سپس تصریح کرد: سرپرست جدید دانشگاه کاملاً به اهداف و ارزشهای برنامه‌ی راهبردی واقف است و امیدواریم که با تلاش مجدانه‌ی همه‌ی همکاران با وی، مسیر درستی که دانشگاه علوم پزشکی گیلان در آن قرار گرفته، تداوم یابد و ارتقای سلامت جامعه که هدف همه‌ی ما است، در بالاترین سطح محقق شود.
وی در پایان سخنانش با ابرازخرسندی از انتصاب سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی گیلان، اظهار امیدواری کرد: با حضور سرپرست جدید دانشگاه، این مجموعه بتواند در جهت رشد و تعالی دانشگاه قدمهای اساسی بردارد و روند فعالیتها در ارائه‌ی خدمات شتاب بیشتری بگیرد.
وی پیش از این نیز گفته بود دکتر سالاری یکی از سرمایه‌های دانشگاه علوم پزشکی گیلان است که با داشتن همکاری موثر و پذیرش مسوولیت در زمینه‌های مختلف اجتماعی، با پشتکار و جدیت و توجه به برنامه‌ی توسعه‌ی فردی مشخص و رو به جلو، بستری برای پیشرفت معاونت آموزشی ایجاد نمود. اما حرکت رو به جلو در دانشگاه، مانند مسابقه‌ی دو امدادی است. در این مسیر، جابه‌جایی و تغییر موقعیت کاری افراد، در جهت برقراری شتاب و حرکت رو به جلو دانشگاه ضروری است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.