کد خبر : 23314
تاریخ انتشار : جمعه ۱۴ تیر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۹

کانون با «پویش فصل گرم کتاب» به بوستانها و تفرجگاه‌ها می‌رود

کانون با «پویش فصل گرم کتاب» به بوستانها و تفرجگاه‌ها می‌رود

هاتف‌خبر – مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان گفت: پویش«فصل‌ گرمِ کتاب» از نیمه‌ی دوم تیرماه امسال در بوستانها و تفرجگاه‌های استان گیلان اجرا می‌شود.

   هاتف‌خبر – مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان گفت: پویش«فصل‌ گرمِ کتاب» از نیمه‌ی دوم تیرماه امسال در بوستانها و تفرجگاه‌های استان گیلان اجرا می‌شود.
به گزارش «هاتف‌خبر» اسفندیار ضیائی اهداف اجرای این پویش فرآیندمحور را، شکلگیری و درعین‌حال بروز رفتارهای اجتماعی و فرهنگی مناسب در زمینه‌ی ترویج و توسعه‌ی فرهنگ کتابخوانی، مهارت‌آموزی در سایه‌ی اشتراک‌گذاری تجربه‌های مهارتی و رفتاری دانست و حضور همزمان مخاطبان کودک، نوجوان و خانواده‌ها در فعالیتهای این برنامه را از ویژگیهای این پویش عنوان نمود.
مدیر کل کانون استان گیلان در ادامه، غنی‌سازی برنامه‌های اوقات فراغت فصل تابستان، معرفی خدمات کانون به مخاطبان و ایجاد فضایی متفاوت درزمینه‌ی مطالعه‌ی کتاب برای کودک و نوجوان را از دیگر اهداف اجرای این طرح برشمرد و افزود: انتخاب شعار «آینده ‌را باید ساخت» برای این فعالیت فرآیندمحور، گویای نگاه ویژه کانون به تربیت نسلی توانمند و آینده‌ساز برای کشور است.


ضیائی در ادامه گستره‌ی برپایی ایستگاه‌های «پویش فصل‌ گرم کتاب» را هم‌ی شهرستانهای استان گیلان عنوان کرد و گفت: در شهر رشت نیز تماشاخانه‌ی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری به عنوان پایگاه ثابت روزهای دوشنبه و پنج بوستان این شهر نیز به عنوان پایگاه‌های متغیر روزهای پنجشنبه از ساعت ۱۷ تا ۲۱ پذیرای مخاطبان خواهندبود.
او هم‌چنین از فعالیتهای کتاب‌محور کانون در این ایستگاه‌ها خبر داد و برپایی کارگاه‌های «کتاب و بازی»، «کتاب و تاتر»، «کتاب و کاردستی»، «کتاب و سفال» و «کتاب و کودکان با نیازهای ویژه» را ازجمله برنامه‌های مربیان عنوان ‌کرد.
قدردانی از همراهی سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری رشت و دیگر دستگاه‌های اجرایی استان در فراهم‌سازی بسترهای مناسب برای پیشبرد این حرکت فرهنگی، دیگر محور سخنان مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان بود.
وی در پایان از کودکان، نوجوانان و خانواده‌های آنها برای شرکت و حضور در ایستگاه‌های «پویش فصل گرم کتاب» دعوت‌ کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.