هاتفخبر – نخستین دورهی آموزشی مسوولان و کاربران دفاتر پیشخوان دولت روزهای دوشنبه و سهشنبه 27 و 28 خرداد ماه امسال در «خانه امید بازنشستگان رشت» برگزار شد.
هاتفخبر – نخستین دورهی آموزشی مسوولان و کاربران دفاتر پیشخوان دولت روزهای دوشنبه و سهشنبه 27 و 28 خرداد ماه امسال در «خانه امید بازنشستگان رشت» برگزار شد. به گزارش «هاتفخبر» در این نشست اسدی مسوول روابط عمومی ادارهی کل بیمه سلامت استان گیلان در سخنانی به اهداف و دلایل برگزاری این دورهی آموزشی برای حاضران که مسوولان و کاربران دفترهای پیشخوان دولت بودند، پرداخت. وی اهمیت دفاتر پیشخوان دولت در رضایتمندی ارباب رجوع را بسیار مهم توصیف کرد و خواستار توجه جدی به نیازها و درخواستهای مراجعان در زمینهی کاری آنها شد.
سپس فصیحی رئیس ادارهی بیمهگری و درآمد ادارهی کل بیمه سلامت استان گیلان و کارشناسان آن واحد نیز آخرین ضوابط و دستورالعملهای ابلاغی سازمان بیمه سلامت کشور را به تفکیک صندوقهای بیمهیی و همچنین مدارک مورد نیاز برای انجام فرآیندهای صدور دفترچه را برای مسوولان و کاربران دفاتر پیشخوان دولت تشریح کرد. در ادامه چلارسی کارشناس ادارهی امور اداری هم مباحث مربوط به عقد قراردادها را برای حاضران بازگو نمود و در پایان به پرسشهای حاضران در این نشست در زمینههای مورد بحپ پاسخ داده شد و سپس آزمون نهایی نیز برگزار گردید.
ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی مینویسم.