کد خبر : 23170
تاریخ انتشار : شنبه ۱ تیر ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۰

شرکت گاز گیلان امسال ششهزار مشترک گاز جذب کرد

شرکت گاز گیلان امسال ششهزار مشترک گاز جذب کرد

هاتف‌خبر – شرکت گاز استان گیلان در بهار امسال(۱۳۹۸) توانسته است 65 کیلومتر عملیات شبکه‌گذاری انجام دداه و ششهزار و 200 مشترک جدید جذب نماید.

   هاتف‌خبر – شرکت گاز استان گیلان در بهار امسال(۱۳۹۸) توانسته است 65 کیلومتر عملیات شبکه‌گذاری انجام دداه و ششهزار و 200 مشترک جدید جذب نماید.
به گزارش «هاتف‌خبر» از روابط عمومی شرکت گاز استان گیلان، مهندس حسین اکبر گفت: گاز گیلان در سه ماهه‌ی نخست سال 98 توانسته بیش از 65 كيلومتر عمليات شبکه‌گذاری انجام دهد و مجموع طول شبکه و خط تغذیه‌ی گاز در استان گیلان را به بیش از 20 هزار و 600 كيلومتر برساند.
وي ادامه داد: همچنین این شرکت در طول امسال افزون بر دو هزار و 700 انشعاب گاز در استان نصب نموده که با احتساب آن مجموع انشعابات گاز در استان به 584 هزار و 600 عدد افزایش یافته است.
مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان اظهار کرد: هم‌اکنون 98 درصد خانوارهای شهری و روستایی استان بهره‌مند از گاز هستند و با جذب این تعداد مشترک مجموع مشترکین گاز در گیلان به یک میلیون و 65 هزار افزایش یافته است.


مهندس اکبر نقش گاز را درجهت تقویت و توسعه‌ی اقتصاد استان حیاتی برشمرد و گفت : این شرکت علاوه بر گازرسانی به مشترکین خانگی، امسال به 34 واحد صنعتی و 928 واحد تجاری گازرسانی نموده و نقشی مهم درجهت تحقق اقتصاد مقاومتی و رونق تولید ایفا نموده است.
وی افزود: با اجرای عملیات گازرسانی در طول امسال، هم‌اکنون در استان گیلان پنجهزار و 595 واحد صنعتی، 75 هزار و 138 واحد تجاری و 96 جایگاه CNG برخوردار از گاز طبیعی هستند.
مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در زمینه‌ی مصرف گاز در استان گیلان نیز گفت: در بهار امسال در مجموع بیش از 1.5 میلیارد مترمکعب گاز در بخشهای مختلف مصرف شده که در مقایسه با همین مدت در سال گذشته چهار درصد افزایش داشته است و این افزایش با توجه به جذب بیش از 40 هزار مشترک در یکسال گذشته از روندی منطقی برخوردار بود.
مهندس اکبر گفت: این شرکت هم‌اکنون به پایان عملیات توسعه‌ی گازرسانی در استان نزدیک شده و همراستا با سیاستهای شرکت ملی گاز در راستای کیفی‌سازی خدمات، اقداماتی مناسب همچون پروژه‌ی قراءت و چاپ همزمان صورتحساب، GIS، طرح سفیران انرژی، بهینه‌سازی مصرف سوخت گرمکنهای ایستگاه‌های تقلیل فشار گاز، مرکز پیام و امداد متمرکز، ایجاد شبکه‌ی پرسرعت مخابراتی در ادارات گاز استان، سامانه‌ی مکانیزه‌ی رسیدگی به شکایات، نرم‌افزار موبایلی خدمات الکترونیک گاز و ….. را در جهت افزایش رضایتمندی مردم و مشترکین گرامی به انجام رسانده است.

وی در پایان گفت: این اقدامات کیفی در کنار اجرای موفق گازرسانی در سراسر استان سبب گردید تا شرکت گاز استان گیلان در سال گذشته موفقیتهایی بزرگ از جمله تندیس بلورین سرآمدی و بهبود مستمر شرکت ملی گاز، دستگاه برگزیده در جشنواره‌ی شهید رجایی، نشان زرین مسوولیتهای اجتماعی، مقام دوم در زمینه‌ی صیانت از حقوق شهروندی و رتبه‌ی دوم سلامت اداری بین شرکتهای گاز استانی را به دست آورد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.