کد خبر : 22938
تاریخ انتشار : جمعه ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۳

ارتباط مردمی شرکت آبفای گیلان با سامانه‌ی ۱۲۲ برقرار می‌شود

ارتباط مردمی شرکت آبفای گیلان با سامانه‌ی ۱۲۲ برقرار می‌شود

هاتف‌خبر – با هدف تسهيل و تسريع خدمات‌رسانی به مشتركين در حوادث مرتبط با آب و فاضلاب در استان گیلان، سامانه‌ی تلفنی ارتباط مردمی ۱۲۲ شرکت آبفا پاسخگوی پرسشها و گزارشهای مربوط به اتفاقات بخش آب و فاضلاب است.

   هاتف‌خبر – با هدف تسهيل و تسريع خدمات‌رسانی به مشتركين در حوادث مرتبط با آب و فاضلاب در استان گیلان، سامانه‌ی تلفنی ارتباط مردمی ۱۲۲ شرکت آبفا پاسخگوی پرسشها و گزارشهای مربوط به اتفاقات بخش آب و فاضلاب است.
به گزارش «هاتف‌خبر» سامانه‌ی ۱۲۲ مرجعي متمركز براي راهنمايي مشتركين در حوادث مرتبط با آب و فاضلاب بوده و با هدف پاسخگویی سریع، دقیق و شبانه‌روزی به خواسته‌هاي تماس گيرندگان راه‌اندازی شده است.
با بهره‌گیری از این سیستم مدت زمان پاسخگویی، انتظار مشترک، ثبت و ارجاع پرونده به شهرستانهای استان کاهش یافته و موجب تسریع در ارائه‌ی خدمات بهتر به مشتركين شرکت آب و فاضلاب استان گیلان می‌شود.


در این سامانه پس از گرفتن نشانی دقیق مشترك و پرسش از چگونگي و نوع حادثه، سريعاً نشانی به منظور اعزام اكيپ تعميراتي به واحد اتفاقات اداره‌ی مربوطه ابلاغ شده و در همان ساعتهای اولیه نسبت به رفع مشکل اقدامات لازم صورت می‌پذیرد.
به دلیل همکاری مردم با این سامانه و ارائه‌ی گزارشهای به موقع به این مرکز که باعث تسریع در کار و جلوگیری از هدر رفتن آب می‌گردد، تمام فعاليتها به وسیله‌ی رايانه ثبت شده و برای بهبود فرآیندهای مرتبط در حوادث بعدی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.