کد خبر : 22781
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۳:۲۴

برگزاری کارگاه آموزشی سامانه‌ی پردازشگر اسناد بستری به همت بیمه سلامت گیلان

برگزاری کارگاه آموزشی سامانه‌ی پردازشگر اسناد بستری به همت بیمه سلامت گیلان

هاتف‌خبر – روز شنبه چهارم خرداد ماه امسال نشست آموزشی سامانه‌ی پردازشگر اسناد بستری در مرکز آموزشی – درمانی ۱۷ شهریور رشت برگزار شد.

   هاتف‌خبر – روز شنبه چهارم خرداد ماه امسال نشست آموزشی سامانه‌ی پردازشگر اسناد بستری در مرکز آموزشی – درمانی ۱۷ شهریور رشت برگزار شد.
به گزارش «هاتف‌خبر» این نشست با حضور دکتر علی اکبری مدیر کل بیمه سلامت استان گیلان، خانم دکتر حاجی محمودی مدیرکل مرکز خدمات تخصصی سلامت سازمان بیمه سلامت ایران، خانم زنکنه نماینده‌ی معاونت وزارت بهداشت و درمان، دکتر مشاوری معاون خدمات سلامت اداره‌ی کل بیمه سلامت استان اصفهان، مسوولان و کارشناسان بیمارستان ۱۷ شهریور رشت و دست‌اندرکاران بیمه سلامت درگیر در طرح رسیدگی الکترونیک اسناد بستری در این مرکز آموزشی – درمانی برگزار گردید.
در این نشست خانم دکتر حاجی محمودی گفت: شفافسازی اسناد بستری بیمارستانی و ارائه‌ی خدمات مطلوب یکی از اهداف مهم اجرای این طرح است که در شش استان گیلان، مازندران، گلستان، زنجان، فارس و آذربایجان شرقی عملیاتی می‌شود.
وی افزود: خوشبختانه در بازدیدی که امروز در این بیمارستان انجام گرفت تمام پرونده‌ها صد در صد رسیدگی شده که جای قدردانی دارد.
سپس خانم زنکنه در باره‌ی نحوه‌ی ارسال اطلاعات به سامانه‌ی «سپاس» توضیحاتی ارائه داد و گفت: این طرح مزایای بسیاری هم برای بیمارستان و هم برای سازمان بیمه سلامت دارد که با هماهنگی، همکاری نزدیک و تلاشهای شبانه‌روزی مسوولان سازمان بیمه سلامت و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکیعملیاتی می‌شود.
دکتر مشاوری معاون خدمات سلامت اداره‌ی کل بیمه سلامت استان اصفهان نیز در سخنانی تاکید کرد: هدف از برگزاری این دوره تبین فرآیندهای مرتبط با این طرح است که به منظور آشنایی بهتر کارشناسان بیمه سلامت، بیمارستان و فن‌آوری اطلاعات با نحوه‌ی کارکرد سامانه‌ی «سپاس» برگزار می‌شود.
دکتر مشاوری افزود: با اجرایی شدن این طرح کسورات اسناد بستری که توسط بیمه سلامت انجام می‌گیرد برای مسوولان بیمارستان شفاف خواهد شد و آنها می‌دانند که چقدر اسناد کسورات خورده است و برنامه‌ریزی درست و اصولی در این زمینه خواهند یافت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.