کد خبر : 22749
تاریخ انتشار : شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۴:۰۴

صنعتگران گیلان در سامانه‌ی «حامي» ثبت نام كنند

صنعتگران گیلان در سامانه‌ی «حامي» ثبت نام كنند

   هاتف‌خبر – مديرعامل شركت شهركهاي صنعتي استان گیلان گفت: واحدهاي صنعتی مستقر در شهركها و نواحي صنعتي استان مي‌توانند به منظور تعامل نظام‌مند و مستمر با قوه‌ی قضائيه در سامانه‌ی «حمايت از فعالان اقتصادي»(حامي) ثبت نام كنند. به گزارش «هاتف‌خبر» مهندس احمدعلی شهیدی گفت: سامانه‌ی حمايت از فعالان اقتصادي(حامي) براي اطلاع از مسائل و

   هاتف‌خبر – مديرعامل شركت شهركهاي صنعتي استان گیلان گفت: واحدهاي صنعتی مستقر در شهركها و نواحي صنعتي استان مي‌توانند به منظور تعامل نظام‌مند و مستمر با قوه‌ی قضائيه در سامانه‌ی «حمايت از فعالان اقتصادي»(حامي) ثبت نام كنند.
به گزارش «هاتف‌خبر» مهندس احمدعلی شهیدی گفت: سامانه‌ی حمايت از فعالان اقتصادي(حامي) براي اطلاع از مسائل و مشكلات حقوقي و قضايي مربوط به توليد، سرمايه‌گذاري، اشتغال و دیگر سياستهاي كلي اقتصاد مقاومتي راه‌اندازي شده است.
وي ادامه داد: حمايتهاي لازم در زمينه‌ی سرمايه‌گذاري، ايجاد هماهنگي و انسجام در امور مشاوره، كارشناسي و داوري مربوط به دعاوي و اختلاف پرونده‌هاي تجاري و اقتصادي از جمله اهداف راه‌اندازي سامانه‌ی «حامي» است.
شهیدی عنوان كرد: همه‌ی فعالان اقتصادي و صنعتگران مستقر در شهركها و نواحي صنعتي سراسر استان گیلان مي‌‌توانند با مراجعه به این سامانه به نشاني hami.adliran.ir / ثبت نام كنند.
وي اظهار کرد: فعالان اقتصادي با ثبت نام در اين سامانه از خدمات حمايتي ستاد پيگيري اجراي سياستهاي كلي اقتصاد مقاومتي قوه‌ی قضائيه بهره‌مند مي‌شوند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.