کد خبر : 22342
تاریخ انتشار : جمعه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۰

پنج میلیون مسافر از ناوگان حمل و نقل همگانی گیلان بهره بردند

پنج میلیون مسافر از ناوگان حمل و نقل همگانی گیلان بهره بردند

هاتف‌خبر – افزون بر پنج میلیون مسافر استان از ناوگان حمل و نقل همگانی گیلان استفاده کردند.

هاتف‌خبر – افزون بر پنج میلیون مسافر استان از ناوگان حمل و نقل همگانی گیلان استفاده کردند.
به گزارش «هاتف‌خبر» این مطلب را مدیر کل راهداری و حمل و نقل و جاده‌ای استان گیلان عنوان کرد و گفت: در طول سال گذشته پنج میلیون و 50 هزار و 973 مسافر با 758 هزار 804 سفر به مقاصد داخل و خارج استان به وسیله‌ی ناوگان حمل و نقل همگانی استان جابه‌جا شده‌اند.
مهندس محمدرضا نازک‌کار همچنین خاطر نشان کرد: از این تعداد سه میلیون و 372 هزار و 708 مسافر در قالب سفرهای درون استانی و یک میلیون و 678 هزار و 265 مسافر در قالب سفرهای برون استانی جابه‌جا شده‌اند.
مدیر کل راهداری و حمل و نقل و جاده‌ای استان گیلان همچنین گفت: از کل سفرهای انجام یافته 105 هزار و 34 سفر به وسیله‌ی اتوبوس و 653 هزار و 770 سفر با مینی‌بوس و سواری و بقیه به صورت دربستی بوده و طی این مدت به ترتیب شهرستانهای رشت با جابه‌جائی دو میلیون و 771 هزار و هفت مسافر، بندرانزلی با 477 هزار و 443 مسافر و لاهیجان با 311 هزار و 392 مسافر بیشترین آمار جابه‌جایی مسافر را به خود اختصاص دادند.
وی در ادامه افزود: در راستای ارتقای خدمات بخش حمل و نقل و دسترسی سریع مسافران به مراکز تهیه‌ی بلیت به ویژه از طریق اینترنت در سال گذشته افزون بردو میلیون نفر اقدام به تهیه‌ی بلیت کردند. بررسی آمارهای پیشفروش اینترنتی نسبت به همین مدت در سال گذشته حاکی از افزایش 27 درصد بوده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.