کد خبر : 22253
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۳

سهمیه‌بندی بنزین فعلاً متوقف است

سهمیه‌بندی بنزین فعلاً متوقف است

   هاتف‌خبر – سخنگوی هیأت رئیسه‌ی مجلس شورای اسلامی گفت: موضوع سهیه‌بندی بنزین فعلاً متوقف است و قرار شده تا این موضوع در جلسه‌ی مشترک مجلس و دولت مورد بحث و بررسی قرار گیرد. بهروز نعمتی در حاشیه‌ی نشست علنی صبح روز یکشنبه‌ی مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران گفت: در جلسه‌ی غیر علنی صبح

   هاتف‌خبر – سخنگوی هیأت رئیسه‌ی مجلس شورای اسلامی گفت: موضوع سهیه‌بندی بنزین فعلاً متوقف است و قرار شده تا این موضوع در جلسه‌ی مشترک مجلس و دولت مورد بحث و بررسی قرار گیرد.
بهروز نعمتی در حاشیه‌ی نشست علنی صبح روز یکشنبه‌ی مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران گفت: در جلسه‌ی غیر علنی صبح امروز موضوعات مختلف در خصوص مسائل منطقه و حوزه‌ی بین‌الملل و داخلی مطرح شد.
وی افزود: آقای لاریجانی همچنین درباره‌‌ی اصلاح ساختار بودجه توضیحاتی داد و گفت که قرار است آقای نوبخت سناریوهای مختلف دولت را در این زمینه ارائه کند.
نعمتی اضافه کرد: در مورد بنزین فعلاً موضوع سهمیه‌بندی متوقف است و قرار شده دولت و مجلس مشترکاً در این باره بحث و بررسی کنند و راهکاری بیندیشند.
وی همچنین خاطر نشان کرد: آقای نوبخت در جلسه‌ی امروز فراکسیون مستقلین گفت که دولت سناریوهای مختلفی برای برای اصلاح ساختار بودجه در نظر گرفته که آنها را مورد بررسی قرار می‌دهند.

   این اظهار نظر نشان می‌دهد که بالاخره قیمت بنزین افزایش خواهد یافت اما فعلاً این کار به دلیل شرایط موجود کشور متوقف شده است و احتمال اینکه در آینده‌یی نزدیک چنین تصمیمی اتخاذ شود، وجود دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.