کد خبر : 22091
تاریخ انتشار : جمعه ۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۶

کمک راهداری گیلان به هموطنان سیلزده

کمک راهداری گیلان به هموطنان سیلزده

هاتف‌خبر – مجموعه‌ی اداره‌ی کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گیلان استان گیلان به یاری هموطنان سیلزده شتافت.

   هاتف‌خبر – مجموعه‌ی اداره‌ی کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گیلان استان گیلان به یاری هموطنان سیلزده شتافت.
به گزارش «هاتف‌خبر» از روابط عمومی اداره‌ی کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گیلان، مهندس محمدرضا نازک‌کار در توضیح این خبر گفت: مجموعه‌ی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گیلان با اعزام 43 دستگاه ماشین‌آلات سنگین، نیمه‌سنگین و سبک راهداری و ناوگان حمل و نقل همگانی کالا به یاری هموطنان سیلزده شتافته است.
وی خاطر نشان کرد: پس از وقوع سیلاب در برخی از استانهای کشور، اداره‌ی کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گیلان آمادگی خود را برای کمک اعم از اعزام نیروی انسانی، ماشین‌آلات راهداری، تجهیزات راهداری و نیز بهره‌گیری از ناوگان حمل و نقل همگانی کالا برای ارسال کمکهای مردمی از استان گیلان به هموطنان سیلزده اعلام کرد.


مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گیلان سپس گفت: در این راستا در بخش راهداری هشت دستگاه ماشین‌آلات سبک، نیمه‌سنگین و سنگین راهداری شامل دو دستگاه لودر، یکدستگاه بلدوزر، سه دستگاه تریلی کمرشکن، یکدستگاه بیل مکانیکی و یکدستگاه پیکاپ به همراه 9 نفر از همکاران راهدار در جت کمک‌رسانی، عازم مناطق سیلزده‌ی استانهای گلستان و لرستان شدند.
وی افزود: دو دستگاه قایق نیز به وسیله‌ی ماشین‌آلات سنگین راهداری استان گیلان برای کمک‌رسانی به هموطنان سیلزده به استان گلستان اعزام گردید.
مهندس نازک‌کار همچنین یادآور شد: 35 دستگاه تریلی از ظرفیت ناوگان حمل و نقل همگانی استان گیلان نیز برای ارسال تجهیزات مورد نیاز مناطق سیلزده شامل هشت عدد لوله‌ی 7 متری1250، چهار عدد لوله‌ی 5/3 متری1250، 21 عدد باکس بتنی 1در1 برای استان لرستان و 27 عدد لوله‌ی 7 متری 1250و 25 عدد لوله 5/3 متری 1250به استان ایلام ارسال شدند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.