هاتفخبر- رئیس «بیمارستان پورسینای رشت» در نشستی با کارکنان این بیمارستان، اهداف و برنامههای سال 98 را تشریح کرد و بر مشارکت حداکثری کارکنان بیمارستان برای کسب بیشترین رضایتمندی مراجعان تاکید نمود.
هاتفخبر- رئیس «بیمارستان پورسینای رشت» در نشستی با کارکنان این بیمارستان، اهداف و برنامههای سال 98 را تشریح کرد و بر مشارکت حداکثری کارکنان بیمارستان برای کسب بیشترین رضایتمندی مراجعان تاکید نمود. به گزارش «هاتفخبر» از روابط عمومی «مرکز آموزشی – درمانی پورسینای رشت» دکتر دهنادی مقدم در این نشست خروجی حاصل از همکاری کادر پشتیبان و درمان را رضایتمندی مراجعان عنوان نمود و گفت: تیم مدیریتی «بیمارستان پورسینا» تلاش می کند تا شرایط کار در فضایی سالم و به دور از حاشیه فراهم گردد. وی اظهار کرد: فرهنگ خدمتگذاری در «بیمارستان پورسینا» از ویژگیهای مثالزدنی کارکنان این مرکز است که شاید در کمتر محیط کاری دیده شود به همین دلیل با تلاش جمعی همه باید بکوشیم تا سلامتی را که محصول نهایی بخش درمان است برای مراجعان به ارمغان آوریم.
دکتر دهنادی در بخشی دیگر از سخنانش از تلاشهای کارکنان «بیمارستان پورسینا» در طول سال گذشته، همچنین فعالیتهای روسای پیشین و نیز پشتیبانی دکتر یوسفزاده ریاست دانشگاه علوم پزشکی گیلان قدردانی کرد. وی اظهار امیدواری نمود: کارکنان این بیمارستان در سال جدید نیز با حساسیت و توجه بیشتر نسبت به وظایف محوله و دستیابی به تعالی سازمانی، اهتمام داشته باشند و تحقق اهداف واحد خود را به درستی پایش کنند. رئیس «بیمارستان پورسینای رشت» همچنین گفت: تا جایی که قانون اجازه میدهد شرایط رشد، ترقی و ایجاد فضایی با امید و نشاط را در این مرکز آموزشی – درمانی فراهم میآورم. دکتر دهنادی افزود: کارکنان هر واحد به نحوی شایسته از نتایج حاصل از عملکرد مثبت خود بهرهمند خواهند شد.
ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی مینویسم.