کد خبر : 21887
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۵ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۶

مدیر منطقه‌ی یک شهرداری رشت برنامه‌های فصل بهار را تشریح کرد

مدیر منطقه‌ی یک شهرداری رشت برنامه‌های فصل بهار را تشریح کرد

هاتف‌خبر – مدیر منطقه‌ی یک شهرداری رشت با تشریح برنامه‌های فصل بهار» در این منطقه از رویکرد شهروندمداری و ارتقای سطح خدمات‌رسانی به شهروندان در اجرای این برنامه‌ها خبر داد.

   هاتف‌خبر – مدیر منطقه‌ی یک شهرداری رشت با تشریح برنامه‌های فصل بهار» در این منطقه از رویکرد شهروندمداری و ارتقای سطح خدمات‌رسانی به شهروندان در اجرای این برنامه‌ها خبر داد.

به گزارش «هاتف‌خبر» از روابط عمومی شهرداری منطقه‌ی یک رشت، مهندس ناصر عطایی گفت: طرح فعالیتهای بهار در قالب بهسازی و مرمت آسفالت معابر توسط سه پیمانکار، ادامه‌ی عملیات لایروبی و همسطح‌سازی معابر، ادامه‌ی عملیات روکش آسفالت معابر توسط شرکت لاتوم، احداث دیوار حفاظتی در محور پیربازار، احداث خیابان ۸ دی، مناسب‌سازی معابر، ترمیم و مرمت پیاده‌روها در سراسر منطقه، عملیات پیاده‌روسازی و تعریض بلوار شهدای گمنام، پیاده‌روسازی و تعریض گلباغ نماز، اصلاح هندسی خیابان دکتر حسابی، مسجد امام رضا(ع)، مسیر بازار روز و خیابان ولیعصر(عج) در دستور کار معاونت عمرانی منطقه‌ی یک شهرداری رشت قرار گرفته است.

مدیر منطقه‌ی یک شهرداری رشت سپس تصریح کرد: زیباسازی فضاهای شهری، بازسازی مبلمان شهر، نخاله‌برداری، رنگ‌آمیزی خطکشی معابر و تابلوهای راهنمایی و رانندگی از دیگر برنامه‌هایی است که در این طرح اجرایی می‌شود.

وی تعامل و مشارکت شهروندان را در اجرای برنامه‌ها مهم و موثر ارزیابی کرد و با بیان اینکه پاسخگویی به نیازهای شهروندان در قالب برنامه‌های فنی و عمرانی، حمل و نقل ترافیک، خدمات شهری و بر اساس نیازسنجیهای منطقه انجام می‌شود، افزود: شست‌وشو و رنگ‌آمیزی المانها و مبلمان شهری، آذین‌بندی و نورپردازی میادین و ابنیه، جداره‌های شهری، حذف زوائد و موانع فیزیکی و پاکسازی محلات و مبادی ورودی شهر، تسطیح و پاکسازی زمینهای بایر توسط نواحی سه‌گانه، مرمت کفپوش پیاده‌روها از برنامه‌های این منطقه در زمینه‌ی معاونت خدمات شهری است.

مهندس عطایی سپس بیان نمود: حوزه‌ی فضای سبز منطقه نیز بازپیرایی بوستانها، درختکاری، گلکاری در میادین و پارکها، رسیدگی به وضعیت سرویسهای بهداشتی و… را به صورت مداوم در این منطقه انجام خواهد داد.

مدیر منطقه‌ی یک شهرداری رشت با تأکید بر اینکه باید در طول امسال آسیبها و نواقص جبران شود، ادامه داد: مردم از ما انتظار دارند که در شهر پیشرفت و بهبود مشاهده کنند و رضایت شهروندان از عملکرد مدیریت شهری با رفع کاستیها می‌تواند موفقیت مدیریت شهری را تضمین کند.

عطایی ادامه داد: کارها و امور جاری و عمرانی شهرداری با سرعت و دقت لازم با حمایت نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر و همکاری پرسنل تلاشگر شهرداری در حال انجام است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: در تلاش هستیم که با شیوه‌های نوین مدیریتی به‌ویژه شیوه‌های نوین تأمین مالی پروژه‌های عمرانی قدمهای مؤثری در عمران و آبادانی شهر برداریم زیرا اعتقاد داریم شایستگی مردم دریافت خدمات مطلوبتر است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.