هاتفخبر – پنج کارگزاری رسمی فعال تامین اجتماعی استان گیلان در سال ٩٧ بر اساس ارزیابی و نظرسنجی انجام شدهی این ادارهی کل عملکردی موفق داشته و از 90 درصد رضایتمندی عمومی برخوردار بودهاند.
هاتفخبر – پنج کارگزاری رسمی فعال تامین اجتماعی استان گیلان در سال ٩٧ بر اساس ارزیابی و نظرسنجی انجام شدهی این ادارهی کل عملکردی موفق داشته و از 90 درصد رضایتمندی عمومی برخوردار بودهاند. به گزارش «هاتفخبر» از روابط عمومی و امور فرهنگی ادارهی کل تامین اجتماعی استان گیلان، جمیل حقپرست در این باره توضیح داد: پنج کارگزاری رسمی فعال این مجموعه در شهرهای رشت، بندرانزلی و لاهیجان با کسب ۹۱.۷ درصد رضایتمندی، عملکردی موفق در سال گذشته از خود نشان دادهاند. مدیر کل تامین اجتماعی استان گیلان با بیان اینکه هرچند تمرکز این کارگزاریها در شهرهای بزرگ استان با مخاطبان فراوان و فضاهای محدود مکانی در کنار موضوعاتی همچون قطع ارتباطهای سیستمی، در برخی از روزها منجر به ازدحام جمعیت و پارهیی مشکلات میگردد اما باید اذعان نمود به نسبت دامنهی فرآیندهای کاری و تعداد مراجعان، این واحدها از عملکردی قابل قبول و مثبت برخوردار بودهاند. وی افزود: بر اساس نظرسنجیهای مردمی و گزارشهای تحلیلی رابطها و کارشناسان مرتبط در این زمینه در ششماههی دوم سال ٩٧ میزان رضایتمندی و عملکرد این مجموعه با بیش از ٩٠ درصد رضایتمندی همراه بوده است.
مدیر کل تامین اجتماعی استان گیلان اذعان نمود: در این ارزیابی، مکان کارگزاریها با ۹۰.۴درصد، نحوهی رفتار کارکنان با ۹۳.۸ درصد، پذیرش اسناد و مدارک با ۹۳.۶۵ درصد، نحوهی راهنمایی به مراجعان با ۹۳.۲درصد، کیفیت ارائهی خدمات با ۹۱.۹ درصد، نظم و انضباط با ۹۲.۶ درصد، حقالزحمههای دریافتی با ۸۶.۷ درصد، ضابطهمند بودن کارکنان(با توجه به بخش خصوصی بودن مجموعه) با ۹۳.۶ درصد، میزان رضایت از وضعیت گرمایشی و سرمایشی ۸۸.۶ درصد و مدت زمان دریافت خدمات با ۹۲.۳۵ درصد امتیاز همراه بوده است. جمیل حقپرست با بیان اینکه میزان درصدهای یاد شده برابر متوسط امتیازات پنج کارگزاری در موقعیتهای مختلف شهر رشت، لاهیجان و بندرانزلی بوده و در این بین اختلافهای اندکی در این واحدها هم وجود داشته، گفت: موضوعاتی همچون فضای فیزیکی محدود و قطع سیستم یا شلوغیهای مقطعی به عنوان بیشترین موارد برخی نارضایتیها در این دفاتر عنوان شده که در مقایسه با میزان بسیار زیاد مراجعان از نسبتی کمتر از ۱۰ درصد برخوردار بوده و افزون بر ٩٠ درصد مخاطبان سازمان از ارائهی خدمات و تعهدات در کارگزاریها راضی بودهاند. وی همچنین با اعلام خبر افتتاح پنج کارگزاری جدید در شهرهای صومعهسرا، آستارا، تالش، رودسر و لنگرود در ششماههی نخست امسال، اظهار نمود: در سالهای اخیر شاهد گسترش روزافزون دامنهی خدمات و تعهدات واگذار شده به کارگزاریها بودهایم و امسال نیز درصدد هستیم تا طرح بزرگ ارائهی دفترچههای درمانی در محل کار یا زندگی از طریق ثبت درخواستها به صورت غیرحضوری و بدون نیاز به مراجعه را در دستور کار این کارگزاریهای رسمی قرار دهیم.
ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی مینویسم.