کد خبر : 21410
تاریخ انتشار : دوشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۵

«شهر» به «استقبال نوروز» می‌رود

«شهر» به «استقبال نوروز» می‌رود

هاتف‌خبر – در حالی که به روزهای پایانی سال نزدیک می‌شویم، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان از آماده شدن سیما و منظر شهری برای «استقبال از نوروز» خبر می‌دهد.

   هاتف‌خبر – در حالی که به روزهای پایانی سال نزدیک می‌شویم، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان از آماده شدن سیما و منظر شهری برای «استقبال از نوروز» خبر می‌دهد.
به گزارش «هاتف‌خبر» معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان در سخنانی با تاکید براینکه سیما و منظر شهری برای «استقبال از نوروز» آماده می‌شود گفت: همت مضاعف شهرداران و مجموعه‌ی مدیریت شهری در مسیر ساماندهی چهره‌ی شهرها مورد انتظار مسوولان ارشد استان است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گیلان، مهندس علی اوسط اکبری مقدم در نشست شهرداران استان گیلان با اشاره به قرار گرفتن در آستانه‌ی سال نو و لزوم افزایش و توسعه‌ی خدمات شهری به وسیله‌ی شهرداریها افزود: از ظرفیت تشکلهای مردمی و سازمانهای مردم نهاد هم باید در بهبود وضعیت سیمای شهری استفاده‌ی بهینه بشود.


وی برای حضور میدانی خود و مجموعه‌ی همکاران مدیریت شهری در پاکسازی شهرها از زباله‌ها اعلام آمادگی کرد و گفت: امیدوارم مردم با همدلی و همکاری مضاعف مدیریت شهری و شهرداریها را در انجام وظایف خود همراهی کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان با بیان اینکه وجود مشکلات اقتصادی برکسی پوشیده نیست گفت: شهرداران با تدبیر و برنامه‌ریزی از ظرفیتهای مختلف موجود در استان گیلان برای رونق اقتصادی مجموعه‌ی مدیریت شهری استفاده کنند.
مهندس اکبری مقدم خاطر نشان کرد: صرفه‌جویی در هزینه‌ها و مدیریت ویژه‌ی اجرای پروژه‌های عمرانی نیز باید با جدیت در دستور کار شهرداران قرار گیرد.


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان سپس به تاکید استاندار گیلان در زمینه‌ی پرداخت مطالبات کارگران اشاره کرد و افزود: امیدواریم با پیگیری مستمر و جذب منابع ملی شاهد رفع بخشی از دغدغه‌های پرداخت مطالبات شهرداریها باشیم.
وی همچنین خواستار همکاری بیش از پیش دستگاه‌های اجرایی مرتبط با شهرداریها در جهت تامین منابع مالی مورد نیاز در پرداخت حقوق پرسنل و تعهدات آنان شد.
در این نشست برخی از شهرداران شرکت‌کننده به بیان مشکلات، دیدگاه‌ها و نقطه‌نظرات خود در جهت بهبود وضعیت مدیریت شهری استان پرداختند.
مهندس علی بهارمست پیش از این برنامه‌های مدیریت شهری رشت را برای «استقبال از بهار و نوروز ۱۳۹۸» اعلام کرده بود.
توسعه‌ی فضای سبز با بازپیرایی و گلکاری، نصب المانهای نوروزی، نورافشانی، مدیریت زباله‌های شهری، زیباسازی چهره و سیمای شهر، استفاده‌ی حداکثری از آبنماها، رنگ‌آمیزی جداول، اجرای نقاشیهای دیواری، نصب تصاویر و مناظر زیبا از استندها و بیلبوردها و… از جمله اقدامات شهرداری رشت در تغییر چهره و سیمای شهر رشت در نوروز ۱۳۹۸ خواهد بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.