کد خبر : 21302
تاریخ انتشار : جمعه ۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۸

بیمه سلامت گیلان بدهیهای سال گذشته‌ی خود را پرداخت کرد

بیمه سلامت گیلان بدهیهای سال گذشته‌ی خود را پرداخت کرد

   هاتف‌خبر – مدیرکل بیمه سلامت استان گیلان گفت: صد درصد بدهیهای سال گذشته‌ی این اداره‌ی کل به بخشهای دولتی و خصوصی پرداخت شده است. به گزارش «هاتف‌خبر» دکتر علی اکبری با اشاره به اینکه ۵۱ درصد از جمعیت استان گیلان زیر پوشش خدمات بیمه سلامت هستند به خبرنگاران گفت: بیمه‌شدگان این اداره‌ی کل در

   هاتف‌خبر – مدیرکل بیمه سلامت استان گیلان گفت: صد درصد بدهیهای سال گذشته‌ی این اداره‌ی کل به بخشهای دولتی و خصوصی پرداخت شده است.
به گزارش «هاتف‌خبر» دکتر علی اکبری با اشاره به اینکه ۵۱ درصد از جمعیت استان گیلان زیر پوشش خدمات بیمه سلامت هستند به خبرنگاران گفت: بیمه‌شدگان این اداره‌ی کل در طول امسال شش میلیون و ۲۷۵ هزار بار به مراکز درمانی زیر پوشش بیمه سلامت استان مراجعه کرده و برای همین در حدود یک میلیون و ۲۲۴ هزار تومان به موسسات ارائه‌کننده‌ی خدمات به این بیماران پرداخت می‌گردد‌.
مدیر کل بیمه سلامت استان گیلان همچنین خاطر نشان کرد: امسال ۴۸۶ میلیارد تومان به بخشهای دولتی و خصوصی پرداخت شده که با توجه به تسویه حساب سال گذشته فاصله‌ی پرداختیهای ما بسیار کم شده است.


دکترعلی اکبری همچنین گفت: به طور میانگین پرداختیها به داروخانه، آزمایشگاه‌ها، مراکز تصویربرداری و فیزیوتراپی تا مرداد ماه و به پزشکان، دندانپزشکان و مراکز درمانی تا شهریور ماه به صورت قطعی و برای ماه‌های مهر و آبان امسال هم تا ۷۰ درصد به صورت علی‌الحساب پرداخت گردیده است.
مدیر کل بیمه سلامت استان گیلان از انعقاد قرارداد همکاری جدید برای ارائه و عرضه‌ی خدمات درمانی با ۳۵ بیمارستان، یکهزار و ۱۷۶ پزشک، ۳۳۶ داروخانه، ۸۹ مرکز توانبخشی، ۴۳ درمانگاه و ۵۹ پرتونگاری خبر داد و گفت: با برنامه‌ریزیهای انجام شده به امید خدا در سال آینده تلاش می‌کنیم بر اساس تکالیف جدید سازمانی از افزایش بیش از حد هزینه‌های بیمه سلامت جلوگیری کنیم.
دکتر اکبری همچنین به راه‌اندازی مرکز تماس ۱۶۶۶ برای ارتقای شاخص دولت الکترونیک و گسترش خدمات غیرحضوری اشاره کرد و گفت: این سامانه پل ارتباطی مهمی بین بیمه‌شدگان و طرفهای قرارداد است و بیمه‌شدگان را توانمند کرده و همچنین عملکرد بیمه سلامت را بیش از پیش شفاف می‌سازد.
وی در پایان خاطر نشان کرد: همه‌ی تلاشهای همکارانمان در اداره‌ی کل بیمه سلامت این است تا رضایتمندی حداکثری بیمه‌شدگان را با ارائه‌ی خدمات مطلوبتر فراهم سازیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.