هاتفخبر – به راهاندازی سامانهی «میزخدمت الکترونیک سیستم مکاتبات اداری» دیگر نیازی نیست اراب رجوع به ادارهی کل راهداری و حمل و نقل جادهای استان گیلان مراجعه نماید.
هاتفخبر – به راهاندازی سامانهی «میزخدمت الکترونیک سیستم مکاتبات اداری» دیگر نیازی نیست اراب رجوع به ادارهی کل راهداری و حمل و نقل جادهای استان گیلان مراجعه نماید. در راستاي تحقق اهداف دولت الکترونيک و در راستای تکریم ارباب رجوع «میزخدمت الکترونیک سیستم مکاتبات اداری»،ادارهی كل راهداری و حمل و نقل جادهای استان گیلان همزمان با چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی راهاندازي شد. به گزارش «هاتفخبر» شهین خدابنده مدیر اتوماسیون اداری ادارهی کل راهداری و حمل و نقل جادهای استان گیلان در بارهی اهداف راهاندازی این سیستم گفت: ایجاد بستری مناسب برای تحقق خدمات به موقع و غیرحضوری به مخاطبان، امکان اخذ درخواست خدمت از ارباب رجوع در قالب فرمهای الکترونیکی، ارائهی کد رهگیری خاص به فرد درخواستکننده، دسترسی به مراحل گردش کار و در نهایت ارتقای سطح رضایتمندی ارباب رجوع از مهمترین اهداف راهاندازی این سیستم است.
وی در ادامه به چگونگی استفاده از میزخدمت الکترونیکی مکاتبات اداری پرداخت و خاطر نشان نمود: ابتدا ارباب رجوع به صورت غيرحضوري با ورود به پورتال به نشانی اينترنتي: 80.191.198.209/desk ابتدا مشخصات خود همچون نام، نام خانوادگي، كد ملي و شمارهی همراه خود را وارد نموده و پس از ثبت، يك كد به شمارهی همراه متقاضي ارسال ميگردد و متقاضي با ثبت كد دريافتي وارد صفحهیی جديد شده و نامهی خود را به صورت فايل تصويري ضميمه نموده و پس از ثبت، يک كد رهگيري دريافت مينمايد. خدابنده سپس افزود: پس از ثبت نامه در دبيرخانهی ادارهی این کل ارباب رجوع، ميتواند با ورود به پورتال به نشانی: 80.191.198.209/Eorg3/pursuitwebextension با استفاده از كد رهگيري دريافتي مراحل اداري نامهی خود را پيگيري نمايد و به هيچ عنوان نياز به مراجعه حضوري ندارد.
ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی مینویسم.