هاتف خبر – با حضور کارشناسان ممیزی توف نورد(tuv nord) دومین ممیزی خارجی مراقبتی استقرار سیستم مدیریت کیفیت در مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گیلان با موفقیت به پایان رسید.
به گزارش ” هاتف خبر” در پایان برنامه ی ممیزی کارشناسان شرکت ممیزی کننده مهمترین نقاط قوت مدیریت درمان را اجرای برنامه های کاهش مدت زمان انتظار ویزیت پزشکان، ارتقای آگاهی پزشکان و بیمه شدگان در مصرف آنتی بیوتیک و مضرات آن، تشکیل پرونده ی الکترونیک بیماران مزمن، آگاهی و اشراف همکاران مدیریت درمان به استاندارد مدیریت کیفیت(ایزو) و…عنوان نمودند. همچنین در این نشست دکتر محمدحسین شهدی نژاد گفت: ما از برنامه ی مدیریت کیفیت استفاده می کنیم تا درست و منطقی به اهداف از پیش تعیین شده خود برسیم.
مدیر درمان تامین اجتماعی استان گیلان با اعلام اینکه مدیریت کیفیت در جان و تن همکاران نشسته است افزود: بهترین نکته در این زمینه شناسایی ریسکها بود. وی با تاکید بر اینکه آموزش همکاران یکی از اولویتهای مدیریت درمان گیلان در ارتقای مهارتهای همکاران است اظهار نمود: یکی دیگر از نقاط مثبت در مدیریت کیفیت در مدیریت درمان گیلان حس خوب مشارکت همه همکاران در تصمیم گیریهای مدیریتی است.
ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی مینویسم.