کد خبر : 20953
تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۶

بیان مهمترین نقاط قوت مدیریت درمان گیلان در دومین دوره ی ممیزی مراقبتی استقرار سیستم مدیریت کیفیت

بیان مهمترین نقاط قوت مدیریت درمان گیلان در دومین دوره ی ممیزی مراقبتی استقرار سیستم مدیریت کیفیت

 هاتف خبر – با حضور کارشناسان ممیزی توف نورد(tuv nord) دومین ممیزی خارجی مراقبتی استقرار سیستم مدیریت کیفیت در مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گیلان با موفقیت به پایان رسید.

   هاتف خبر – با حضور کارشناسان ممیزی توف نورد(tuv nord) دومین ممیزی خارجی مراقبتی استقرار سیستم مدیریت کیفیت در مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گیلان با موفقیت به پایان رسید.

   به گزارش ” هاتف خبر” در پایان برنامه ی ممیزی کارشناسان شرکت ممیزی کننده مهمترین نقاط قوت مدیریت درمان را اجرای برنامه های کاهش مدت زمان انتظار ویزیت پزشکان، ارتقای آگاهی پزشکان و بیمه شدگان در مصرف آنتی بیوتیک و مضرات آن، تشکیل پرونده ی الکترونیک بیماران مزمن، آگاهی و اشراف همکاران مدیریت درمان به استاندارد مدیریت کیفیت(ایزو) و…عنوان نمودند.
همچنین در این نشست دکتر محمدحسین شهدی نژاد گفت: ما از برنامه ی مدیریت کیفیت استفاده می کنیم تا درست و منطقی به اهداف از پیش تعیین شده خود برسیم.

   مدیر درمان تامین اجتماعی استان گیلان با اعلام اینکه مدیریت کیفیت در جان و تن همکاران نشسته است افزود:  بهترین نکته در این زمینه شناسایی ریسکها بود.
وی با تاکید بر اینکه آموزش همکاران یکی از اولویتهای مدیریت درمان گیلان در ارتقای مهارتهای همکاران است اظهار نمود: یکی دیگر از نقاط مثبت در مدیریت کیفیت در مدیریت درمان گیلان حس خوب مشارکت همه همکاران در تصمیم گیریهای مدیریتی است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.