کد خبر : 20868
تاریخ انتشار : شنبه ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۳

پلیس می‌گوید دزدی و گروگانگیری در کار نبود/فرد مسلح می‌خواست خودکشی کند!/این همه جمعیت آنجا چه می‌کرد؟!

پلیس می‌گوید دزدی و گروگانگیری در کار نبود/فرد مسلح می‌خواست خودکشی کند!/این همه جمعیت آنجا چه می‌کرد؟!

هاتف‌خبر – صبح امروز خبری به سرعت در فضای مجازی بازتابی گسترده یافت تا آنجا که در خبرهای ساعت ۱۴ شبکه‌ی اول صدا و سیمای جمهوری اسلامی واکنش فرمانده‌ی پلیس گیلان را به همراه داشت.

   هاتف‌خبر – صبح امروز خبری به سرعت در فضای مجازی بازتابی گسترده یافت تا آنجا که در خبرهای ساعت ۱۴ شبکه‌ی اول صدا و سیمای جمهوری اسلامی واکنش فرمانده‌ی پلیس گیلان را به همراه داشت.
در باره‌ی این ماجرا عده‌یی می‌گفتند او سارق مسلحی بوده که به یکی از شعبات بانکی در خیابان بیستون حمله ور شده است. عده‌یی هم گروگانگیری را به وی نسبت می‌دادند.
باشگاه خبرنگاران جوان در لحظه‌ی انتشار این خبر اعلام کرد: دقایقی پیش(صبح روز شنبه ۲۹ دیماه ۱۳۹۷) فردی مسلح در یکی از خیابانهای رشت در مقابل فرمان ایست نیروهای پلیس اقدام به تیراندازی کرد. پلیس بلافاصله طی یک عملیات تعقیب و گریز این فرد مسلح را دستگیر و به دام انداخت.
در ادامه‌ی این خبر فیلمی از لحظه‌ی دستگیری این فرد مسلح در پایگاه‌ اطلاع‌رسانی باشگاه خبرنگاران جوان بارگذاری شده و عنوان گردیده است که این فرد مسلح رو به مردم با صدای بلند فریاد می‌زد.
در زمان بازتاب این خبر تاکید شده بود که هنوز دقیقاً مشخص نیست که هدف این فرد چه بوده است.
باشگاه خبرنگاران جوان در خبری دیگر اعلام کرده است: بر اساس خبرهای منتشر شده و بنا بر اظهارات یک منبع آگاه هفته‌ی گذشته فردی با خودرویی مشکوک در رشت شناسایی شد که صبح امروز(شنبه ۲۹ دیماه) مجدداً رؤیت گردید.
در پی تعقیب و گریز پلیس و این فرد، وی با چند خودروی شخصی برخورد کرد و در محدوده‌ی خیابان طالقانی وارد کوچه‌ی جنب بانک آینده می‌شود.


به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی پلیس، جوانی حدود ۲۴ ساله و مسلح به دو کلت کمری در این جریان به ساختمان نیمه‌کاره‌یی در خیابان بیستون متواری شد که با ورود پلیس نوپو تمامی منفذهای ورودی و خروجی مسدود گردید و در نهایت این جوان از سوی نیروی ویژه‌ی پلیس دستگیر شده و تحویل مراجع قضایی گردیده است.
سردار اسحاقی فرمانده‌ی نیروی انتظامی استان گیلان هم در باره‌ی این رویداد در «خبر ۱۴ شبکه‌ي یک » گفت: امروز ساعت ۱۱ و نیم نیروی انتظامی به خودرویی که حالت عادی ندارد، مشکوک شده و آن را تعقیب کردند که راننده به سمت ساختمان نیمه‌کاره‌یی رفته و ماشین را رها کرد و خود در طبقات فوقانی ساختمان قرار گرفت.
وی افزود: این فرد حالتش طبیعی نبود و قصد خودکشی داشت اما با مدارای ماموران به پایین ساختمان آمد و هم‌اکنون در اختیار ما است.
سردار اسحاقی گفت: به نظر می‌آید که این فرد مواد مخدر توهم‌زا مصرف کرده و هیچ موضوع ضد امنیتی و سرقت مسلحانه‌یی هم در رشت رخ نداده است.
رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان گیلان نیز گفت: سارقی که ساعاتی قبل پس از تعقیب نیرو‌های پلیس راهور به داخل ساختمانی متروکه در خیابان بیستون رشت فرار کرده بود، دستگیر شد.
سرهنگ محمدرضا محمدی افزود: نیرو‌های پلیس راهور صبح امروز به‌دلیل مخدوش بودن پلاک خودروی این فرد و دستکاری بودن آن به وی مشکوک شده و دستور ایست صادر کردند، اما نامبرده به سرعت از محل متواری شده بود.
گذشته از همه‌ی این ماجرا عکسها و فیلمهای منتظر شده گویای آن است که در این رویداد جمعیتی پرشمار از مردم در محل حادثه حضور داشتند. عجیب بود؛ حضور پرتعداد مردم در صحنه‌ی وقوع رخداد با توجه به مسلح بودن فرد می‌توانست بسیار خطرناک باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.