کد خبر : 20527
تاریخ انتشار : جمعه ۱۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۰

آبفار گیلان رتبه‌ی برتر کشوری گرفت

آبفار گیلان رتبه‌ی برتر کشوری گرفت

هاتف‌خبر – شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گیلان رتبه‌ی برتر کشور را در زمینه‌ی «پایش کیفی شبکه‌ی توزیع و منابع آب» دریافت کرد.

   هاتف‌خبر – شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گیلان رتبه‌ی برتر کشور را در زمینه‌ی «پایش کیفی شبکه‌ی توزیع و منابع آب» دریافت کرد.
به گزارش «هاتف‌خبر» مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گیلان در باره‌ی این خبر گفت: مهندس جانباز رئیس هیات مدیره و مدیرعامل محترم شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با ارسال لوح سپاس، رتبه‌ی برتر شرکت آبفار استان گیلان را در زمینه‌ی «پایش کیفی شبکه توزیع و منابع آب» اعلام کرده است.
مهندس محب‌علی رنج‌ور افزود: این شرکت موفق شده است رتبه‌ی برتر را بین شرکتهای آبفار سراسر کشور به دست آورد.
وی گفت: همچنین بر اساس ارزیابیهای دفتر بهداشت شرکت مهندسی آبفای کشور، شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گیلان توانست امتیاز کامل شاخصهای ارزیابی مدیران عامل شرکتهای آب و فاضلاب را در سه محور برنامه‌ی ایمنی آب، گزارش تحلیلی یک شهرستان و خود ارزیابی کیفی برای ارائه به سازمان برنامه و بودجه در بخش کیفیت و بهداشت آب دریافت کند.
در لوح سپاس حمیدرضا جانباز رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور خطاب به مدیرعامل شرکت آبفار استان گیلان آمده است: تلاش و همت مدیریت و کارکنان آن شرکت موجب کسب رتبه برتر در زمینه «پایش کیفی شبکه توزیع و منابع آب» در بین شرکت‌های آب و فاضلاب روستایی در سال 1396 گردید.
لذا بدین وسیله به پاس این زحمات ارزنده از جنابعالی، مدیر و کارشناسان شاغل در بخش کنترل کیفیت آب و سایر افراد تاثیرگذار در کسب این موفقیت تقدیر و تشکر می‌گردد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.