کد خبر : 20501
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۶

« اطلاعیه توزیع هفت تن گوشت گرم در گیلان»

« اطلاعیه توزیع هفت تن گوشت گرم در گیلان»

هاتف خبر – مسوول روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان از صدور «اطلاعیه توزیع هفت تن گوشت گرم در گیلان» خبر داد.

هاتف خبر – مسوول روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان از صدور «اطلاعیه توزیع هفت تن گوشت گرم در گیلان» خبر داد.
به گزارش “هاتف خبر” محمد بداشتی گفت: در این اطلاعیه آمده است که در راستای سیاستهای تنظیم بازار استان گیلان هفت تن گوشت گرم از ساعت 10 صبح روز سه شنبه مورخ ۹۷/۱۰/۱۱ در برخی از فروشگاه های زنجیره یی و بزرگ استان با نشانی مشخص با قیمت مصوب هر کیلو ران 37500 تومان و هر کیلو سر و دست 36500 تومان عرضه می شود.
وی افزود: در شهرستان رشت فروشگاه های هفت واقع در جاده ی لاکان، شهید بهشتی(سه راه قاسمیه)، امین الضرب و فروشگاه های جانبو واقع در در خیابان انصاری، معلم، پاستوریزه و حمیدیان توزیع می گردد.

   بداشتی گفت: همچنین گوشت قرمز منجمد در این مرحله در دیگر شهرستانهای استان گیلان همچون املش، سیاهکل، ماسال ،شفت، آستارا، آستانه ی اشرفیه، سنگر، تالش، صومعه سرا، رودسر، رودبار و رضوانشهر نیز از طریق فروشگاه های هفت و جانبو توزیع خواهد شد.
مشاور رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان خاطر نشان کرد: البته در این مرحله به علت تعدد شعبات این فروشگاه ها در شهرستانهای لنگرود(فقط در فروشگاه هفت در خیابان امام و بسیج و فروشگاه جانبو در خیابان حافظ و نورانی)، بندرانزلی(فقط در فروشگاه هفت در خیابان شهدا و غازیان و فروشگاه جانبو در خیابان معلم و مطهری) و لاهیجان (فقط در فروشگاه هفت در خیابان شهدا و نیما و فروشگاه جانبو در خیابان آزادگان و کاشف شرقی) توزیع می گردد.
وی تاکید کرد:  حضور بازرسان این سازمان به صورت محسوس و نامحسوس در مراکز توزیع، هموطنان ارجمند نیز می توانند در صورت مشاهده ی هر گونه تخلف موارد را به سامانه ی 124 گزارش نمایند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.