کد خبر : 20387
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۶ دی ۱۳۹۷ - ۸:۵۶

مدیریت درمان تامین اجتماعی گیلان برای پیگیری مطالبات پزشکان و داروسازان جدی است

مدیریت درمان تامین اجتماعی گیلان برای پیگیری مطالبات پزشکان و داروسازان جدی است

هاتف‌خبر – برای پیگیری مطالبات صنفی نشستی مشترک بین هیات مدیره‌ی سازمان نظام پزشکی شهرستان رشت با مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گیلان برگزار شد.

   هاتف‌خبر – برای پیگیری مطالبات صنفی نشستی مشترک بین هیات مدیره‌ی سازمان نظام پزشکی شهرستان رشت با مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گیلان برگزار شد.
به گزارش «هاتف‌خبر» دکتر انوش بزریگر عضو شورای عالی نظام پزشکی و رئیس شورای هماهنگی نظام پزشکیهای استان گیلان به همراه اعضای هیات مدیره‌ی نظام پزشکی شهرستان رشت با حضور در دفتر کار مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گیلان با دکتر شهدی‌نژاد دیدار و گفت‌وگو کرد.
در این دیدار اعضای نظام پزشکی استان گیلان با قدردانی از حسن ارتباط سازمان تامین اجتماعی با همه‌ی پزشکان و داروسازان استان، خواستار پیگیری و تسریع پرداخت مطالبات سازمان تامین اجتماعی به جامعه‌ی پزشکی استان شدند.


همچنین اعضای نظام پزشکی استان گیلان با برشمردن اهمیت نقش سازمان تامین اجتماعی در ایجاد امنیت شغلی برای جامعه‌ی پزشکی، تامین اعتبار و تسریع در پرداخت مطالبات جامعه‌ی پزشکی را از مهمترین دغد‌غه‌های نظام پزشکی دانستند و عنوان نمودند که در شرایط حساس کنونی، نگهداشتن سطح کیفی خدمات ارائه شده به بیماران استان، رابطه‌یی مستقیم با دریافت مطالبات سازمان تامین اجتماعی داشته که به همین دلیل خواستار همراهی ویژه این سازمان شدند.
در ادامه هم دکتر محمدحسین شهدی‌نژاد جایگاه ارزشمند و تاثیرگذار نظام پزشکی استان را در اعتلا و نقش‌آفرینی جامعه‌ی پزشکی با اهمیت برشمرد و از سعه‌ی صدر و همکاری جامعه‌ی پزشکی استان قدردانی نمود.
مدیریت درمان تامین اجتماعی گیلان خاطر نشان کرد: حوزه‌ی درمان تامین اجتماعی تمام همت خویش را برای به روز نمودن مطالبات پزشکان و داروسازان مبذول می‌نمایند.


دکتر شهدی‌نژاد نظارت سازمانهای مرتبط بر بخش سلامت برای حمایت از بیماران در جهت دریافت خدمات بهینه‌ی درمانی، را ضروری دانست و در این زمینه تقاضای همکاری و همدلی بیش از پیش نمود.
به‌روز نمودن پرداخت مطالبات بیمارستانهای خصوصی، عقد قرارداد با همه‌ی بیمارستان خصوصی متقاضی، پرداخت به روز مطالبات داروخانه‌ها، پزشکان و مراکز پاراکلینیک از دیگر مواردی بود که دکتر شهدی‌نژاد بر تلاش برای محقق شدن آنها تاکید کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.