کد خبر : 20395
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۶ دی ۱۳۹۷ - ۹:۲۷

شرکت گاز گیلان در «صيانت از حقوق شهروندي» دوم شد

شرکت گاز گیلان در «صيانت از حقوق شهروندي» دوم شد

هاتف‌خبر – شرکت گاز استان گیلان توانست در زمینه‌ی «صيانت از حقوق شهروندي» براي عملکرد سال ۱۳۹۶ رتبه‌ی دوم کشوری را به دست آورد.

   هاتف‌خبر – شرکت گاز استان گیلان توانست در زمینه‌ی «صيانت از حقوق شهروندي» براي عملکرد سال ۱۳۹۶ رتبه‌ی دوم کشوری را به دست آورد.
به گزارش «هاتف‌خبر» از روابط عمومی شرکت گاز استان گیلان، مهندس حسین اکبر در این زمینه اظهار نمود: بر اساس ارزيابي صورت گرفته‌ی امور اجتماعي و فرهنگي استانداري گیلان، شركت گاز استان گيلان توانسته است در زمینه‌ی «صيانت از حقوق شهروندي» براي عملکرد سال ۱۳۹۶ رتبه‌ی دوم را بین دستگاه‌های اجرایی گیلان به دست آورد.


مدیر عامل شرکت گاز استان گیلان در تشریح این خبر گفت: این شرکت همراستا با گازرسانی به شهرها و روستای استان، رعایت حقوق شهروندان محترم و کسب رضایت حداکثری مشترکین را سرلوحه‌ی کار خویش قرار داده و از همین رو با اجرای پروژه‌های کیفی مختلف همچون راه‌اندازی سامانه‌ی رسیدگی به درخواستها و شکایات، استقرار میزخدمت، راه‌اندازی اپلیکیشن خدمات الکترونیک، مرکز یکپارچه‌ی پیام و اتفاقات و… تلاش می‌نماید تا با پاسخگویی سریع و به‌موقع به درخواستهای متقاضیان در جهت ارتقای میزان و سطح رضایتمندی مردم و مشترکین اقدام نماید.
مهندس حسین اکبر در پایان با تبریک این موفقیت به خانواده‌ی بزرگ شرکت گاز از برنامه‌های این شرکت در جهت بهینه‌سازی و اجرای هر چه بیشتر پروژه‌های کیفی مختلف در جهت جلب رضایتمندی حداکثری مردم استان خبر داد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.