کد خبر : 20358
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۵ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۶

مدیر کل بیمه سلامت گیلان: ‌رسانه‌ها نقش مهمی در توسعه‌ی بخش سلامت و بهداشت جامعه دارند

مدیر کل بیمه سلامت گیلان: ‌رسانه‌ها نقش مهمی در توسعه‌ی بخش سلامت و بهداشت جامعه دارند

هاتف‌خبر – نقش رسانه‌های در توسعه‌ی اقتصادی، فرهنگی و به ویژه فرهنگسازی برای توسعه‌ی بهداشت و سلامت جامعه انکارناپذیر است.

   هاتف‌خبر – نقش رسانه‌های در توسعه‌ی اقتصادی، فرهنگی و به ویژه فرهنگسازی برای توسعه‌ی بهداشت و سلامت جامعه انکارناپذیر است.
به گزارش «هاتف‌خبر» این مطلب را مدیر کل بیمه سلامت استان گیلان در دیدار با سرپرست روزنامه‌ی ایران در استان گیلان عنوان کرد و گفت: اصحاب رسانه نقشی مهم در توسعه‌ی اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، بهداشتی. هر جامعه دارند و می‌توانند با انعکاس اخباردرست ونقد موضوعات، پل ارتباطی موثر و مفید بین مردم و مسوولان باشند.
دکتر علی اکبری سپس افزود: ارائه‌ی خدمات مطلوب به مردم با اطلاع‌رسانی درست باعث افزایش رضایتمندی آحاد گوناگون اجتماع می‌شود.
وی خاطر نشان کرد: حدود یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر از جمعیت استان گیلان سعنی 52 درصد از مردم استان در قالب پنج صندوق کارکنان دولت، روستاییان، بیمه سلامت همگانی، سایر اقشار و بیمه ایرانیان زیر پوشش خدمات بیمه‌یی اداره‌ی کل بیمه سلامت استان گیلان هستند.
دکتر اکبری افزود: با توجه به اینکه بخش سلامت جزو اولویتهای دوم و سوم دولت و نظام جمهوری اسلامی و تاکید مقام معظم رهبری است در استان گیلان سال گذشته (96) 486 میلیارد تومان برای بیمه‌شدگان این اداره‌ی کل هزینه شده است.


مدیر کل بیمه سلامت استان گیلان اضافه کرد: در استان گیلان دو هزار و 427 نفر از بیماران خاص شامل 154 بیمار هموفیلی، 665 بیمار تلاسمی، 835 بیمار دیالیزی و پیوند کلیه و 773 بیمار ام. اس زیرپوشش اداره‌ی کل بیمه سلامت هستند و یکی از دستاوردهای خوب و ارزشمند دولت هم در پوشش 100 درصدی هزینه‌های بیماران خاص است به طوری که سالانه بیش از 35 میلیارد تومان برای درمان بیماران خاص در استان گیلان هزینه می‌شود.
وی همچنین افزود: به ازای هر بیمار ماهانه یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان هزینه درمان پرداخت می‌شود.
وی یاد‌آورشد: :پزشک خانواده نیز به عنوان مدیر درمان خانواده‌ها است که با راهنمایی درست وهدفمند باعث رضایتمندی بیمه‌شدگان گردیده و در نهایت مدیریت هزینه را سبب می‌گردد.
دکتر علی اکبری در پایان افزود: از همه‌ی طرفهای قرارداد و شرکای کاری به خاطر تداوم همکاری و ارائه‌ی خدمات به بیمه‌شدگان صمیمانه قدردانی می‌کنم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.