هاتفخبر – در راستای ارتقای سطح کیفیت خدمات و افزایش رضایتمندی ذینفعان، بهبود فرایندهای اورژانس «بیمارستان پورسینای رشت» در دستور کار ریاست این مرکز آموزشی – درمانی قرار گرفته است.
هاتفخبر – در راستای ارتقای سطح کیفیت خدمات و افزایش رضایتمندی ذینفعان، بهبود فرایندهای اورژانس «بیمارستان پورسینای رشت» در دستور کار ریاست این مرکز آموزشی – درمانی قرار گرفته است. به گزارش «هاتفخبر» از روابط عمومی «مرکز آموزشی – درمانی پورسینای رشت» دکتر انوش دهنادی مقدم رئیس این بیمارستان در نخستین نشست کمیتهی سنجش و پایش اورژانس این مرکز آموزشی – درمانی، به اهمیت خدمترسانی در بخش اورژانس اشاره کرد و گفت: ارتقای سطح و بهبود کیفی خدمات در اورژانس، موجب افزایش رضایتمندی ذینفعان خواهد بود. وی افزود: در این راستا کمیتهی سنجش و پایش اورژانس «بیمارستان پورسینای رشت» تشکیل شده است تا بر اساس شرح وظایف تعیین شده فرصتهای بهبود و ارتقای فرایندهای اورژانس را شناسایی کرده و پس از آن اقدام عملی تعریف نموده و اجرایی گردد.
دکتر دهنادی همچنین آموزش در ردههای مختلف کارکنان را حائز اهمیت دانست و تصریح کرد: پایش پس از هر دورهی آموزشی میتواند میزان اثربخشی آموزشهای ارائه شده را ارزیابی کند و در تدوین برنامههای پیش رو موثر باشد. رئیس «بیمارستان پورسینای رشت» از اعضای کمیته خواست تا علاوه بر بهبود شاخصهایی که در استانداردهای اعتباربخشی ملی تعیین شدهاند، شاخصهایی را که در مسیر ارتقای سطح کمک کننده هستند را نیز مورد توجه قرار دهند. دکتر دهنادی مقدم با معرفی یک مدل موفق در اصلاح فرایندی اظهار کرد: افراد، وظایف، تکنولوژی و ابزارها، فضای فیزیکی و اقداماتی که در یک سازمان میبایست انجام شود از اجزای یک سیستم هستند که با یکدیگر در ارتباط میباشند و برای اصلاح یک فرایند، تغییر باید در تمام این اجزا صورت پذیرد. گفتنی است در این نشست معاونان و مدیران این بیمارستان نظرات و پیشنهادهای خود را ارائه کردند و در پایان مصوب شد تا در نشست آسنده، چک لیستهای پیشنهادی سنجش و پایش اورژانس، تدوین شود.
ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی مینویسم.