کد خبر : 19830
تاریخ انتشار : شنبه ۳ آذر ۱۳۹۷ - ۳:۲۵

«برای حفظ روح فوتبال جوانمردانه» دیدار پرسپولیس – تراکتورسازی متوقف می‌گردد!

«برای حفظ روح فوتبال جوانمردانه» دیدار پرسپولیس – تراکتورسازی متوقف می‌گردد!

اگر روی سکو‌ها فحاشی شود؛ «برای حفظ روح فوتبال جوانمردانه» دیدار پرسپولیس – تراکتورسازی متوقف می‌گردد! هاتف‌خبر – کاپیتانهای دو تیم پرسپولیس تهران و تراکتورسازی تبریز از توافق خود برای تعویق بازی این دو تیم در صورت فحاشی روی سکوها در جریان بازی خبر دادند.تماشاگران فحاشی کنند، دیدار پرسپولیس – تراکتور متوقف می‌شود به گزارش

اگر روی سکو‌ها فحاشی شود؛
«برای حفظ روح فوتبال جوانمردانه» دیدار پرسپولیس – تراکتورسازی متوقف می‌گردد!
هاتف‌خبر – کاپیتانهای دو تیم پرسپولیس تهران و تراکتورسازی تبریز از توافق خود برای تعویق بازی این دو تیم در صورت فحاشی روی سکوها در جریان بازی خبر دادند.تماشاگران فحاشی کنند، دیدار پرسپولیس – تراکتور متوقف می‌شود
به گزارش «هاتف‌خبر» از «بهارنیوز» دیدار حساس این هفته‌ بین دو تیم پرسپولیس تهران و تراکتورسازی تبریز روز یکشنبه(امروز) در شرایطی برگزار خواهد شد که سیدجلال حسینی خبر از تعویق بازی در صورت فحاشی روی سکوها خبر داده‌ است.
دیدار دو تیم پرسپولیس و تراکتورسازی در سالهای اخیر با حواشی بسیاری همراه بوده و حتی در آخرین مصاف این دو تیم دامنه‌ی درگیریها و فحاشی دو تیم صحنه‌های باورنکردنی و تاسفبار را در ورزش کشور ایجاد کرده است.

موضوعی که با توجه به حساسیت دیدار این تیم در بازی این هفته و کری هواداران دو تیم در روزهای اخیر به نظر می‌رسد در بازی این هفته نیز حواشی بزرگ ایجاد خواهد شد. این مساله اما در‌ اتفاقی جالب توجه با واکنش کاپیتانهای دو تیم همراه شده است. سیدجلال حسینی در صفحه‌ی شخصی خود مدعی شد که در توافق با مسعود شجاعی همتای خود در تیم رقیب توافق کرده‌اند در صورتی که اتفاقات تلخی روی سکوها همراه با فحاشی و بی‌احترامی طرفین ایجاد شود اقدام به تعطیلی بازی خواهند کرد تا روح فوتبال جوانمردانه را حفظ کنند.
فوتبال ایران در فصل جدید همواره با اتفاقاتی تلخ و ناگوار همراه شده که واکنش چهره‌های فوتبالی را نیز به همراه داشته است و «هشتگ نه به خشونت در فوتبال» نیز به راه افتاد و هم‌‌اکنون کاپیتانهای پرسپولیس و تراکتورسازی در اقدامی جالب توجه به دنبال پاکسازی استادیومها از اتفاقات تلخ و ناشایست هستند که می‌تواند جذابیتهای فوتبال را مورد تاثیر خود قرار دهد.
سیدجلال حسینی در پیام خود نوشته است: با اقدام مشترک کاپیتانهای دو تیم و با توجه به خواسته‌ی جامعه برای نمایش جوانمردانه دو تیم در استادیوم اکنون انتظار می‌رود شاهد یک فوتبال جوانمردانه و به دور از حواشی در استادیوم آزادی می‌توان بود.
حالا باید منتظر ماند و واکنش هواداران این دو تیم را در برابر خواسته‌ی جوانمردانه‌ی کاپیتانهای تیم محبوبشان دید و اینکه این هواداران تا چه اندازه همراه بازیکنان تیمشان خواهند بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.