کد خبر : 19163
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۹

حالا تامین اجتماعی گیلان ۱۲۰ هزار مستمری بگیر دارد!

حالا تامین اجتماعی گیلان ۱۲۰ هزار مستمری بگیر دارد!

   هاتف خبر – در پنجماهه ی نخست امسال لغایت تعداد مستمری بگیران تامین اجتماعی استان گیلان سه درصد افزایش یافت و به بیش از یکصد و ۲۰ هزار تن رسید.

   هاتف خبر – در پنجماهه ی نخست امسال لغایت تعداد مستمری بگیران تامین اجتماعی استان گیلان سه درصد افزایش یافت و به بیش از یکصد و ۲۰ هزار تن رسید.

   به گزارش “هاتف خبر” مدیر کل تامین اجتماعی استان گیلان با اشاره به آمار یکصد و ۲۰ هزار و ۳۳۰ نفری جامعه ی مستمری بگیران استان در پایان امرداد ماه امسال، از  افزایش سه درصدی این گروه از مخاطبان تنها در پنجماهه ی نخست امسال خبر داد.

   جمیل حق پرست با بیان اینکه در پایان اسفند سال ٩٦ تعداد مستمری بگیران گیلانی ۱۱۷ هزار و  ۵۲ نفر بوده، افزایش سه هزار و  ۲۷۸ نفره تعهدگیرندگان در این مدت را بیانگر اضافه شدن متوسط روزانه ٢١ نفر به این جرگه بر شمرد و اظهار نمود: تعداد بازنشستگان هم تا پایان مرداد ماه از ۷۹ هزار و ۷۲ نفر به  ۸۱ هزار و ۵۴۸ نفر افزایش یافته که بالاترین میزان بین گروه های مستمری بگیران را در بر می گیرد.

   مدیر کل تامین اجتماعی استان گیلان همچنین  شمار بازماندگان را نیز ۳۲ هزار و  ۱۲۵ نفر اعلام نمود و از افزایش ٧٤٠ نفری این قشر در مدت یاد شده خبر داد.

   وی افزود: بر اساس آمارهای موجود در این دوره به طور متوسط روزانه ١٦ بازنشسته و پنج ازکارافتاده و بازمانده به مستمری بگیران استان افزوده شده است.

   جمیل حق پرست با بیان اینکه گیلان به عنوان سالمندترین استان در کشور با شاخصهای توسعه یی، فرهنگی، بهداشتی و امید به زندگی بالا از  افزایش چشمگیر مستمری بگیران برخوردار است اضافه کرد: از آنجایی که اآهنگ رشد با افزایش بیمه شدگان متناسب نیست گیلان دارای پایینترین نسبت پشتیبانی(ورودی به خروجی) در کشور است.

   شایان گفتن است هم اکنون حدود ٤٠٥ هزار بیمه شده ی اصلی زیر پوشش اداره ی کل تامین اجتماعی استان گیلان هستند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.