کد خبر : 19063
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۸

آیین استقبال از دانشجویان جدید دانشگاه گیلان برگزار شد

آیین استقبال از دانشجویان جدید دانشگاه گیلان برگزار شد

هاتف‌خبر – دانشگاهیان گیلان با برگزاری آیینی ویژه از دانشجویان جدید ورودی امسال این دانشگاه در «تالار حکمت» استقبال کردند.

   هاتف‌خبر – دانشگاهیان گیلان با برگزاری آیینی ویژه از دانشجویان جدید ورودی امسال این دانشگاه در «تالار حکمت» استقبال کردند.
به گزارش «هاتف‌خبر» از روابط عمومی دانشگاه گیلان در این آیین دکتر احمد رضی در سخنانی با خیرمقدم‌گویی به دانشجویان ورودی جدید این دانشگاه، با اشاره به موقعیت خوب دانشگاه گیلان بین دانشگاه‌های کشور، همت و تلاش مدیران را در جهت افزایش توانمندیهای این دانشگاه و رفع محدودیتها ستود.
رئیس دانشگاه گیلان در ادامه‌ی سخنانش توصیه‌هایی نیز به دانشجویان ورودی جدید نمود و با اشاره به ظرفیت مناسب همه‌ی رشته‌ها برای پیشرفت و اشتغال، درس خواندن جدی، با برنامه، به همراه مهارت‌آموزی و احساس تعهد نسبت به محیط زندگی را لازمه‌ی موفقیت دانشجویان در رشته‌های تحصیلی خود دانست و گفت: از دانشجویان گرامی می‌خواهم در انجمنهای علمی، کانونهای فرهنگی و اجتماعی و همچنین کانونهای شکوفایی خلاقیت فعالیت مستمر داشته باشند.


در ادامه حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر هادی بصیری مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، با تأکید بر اهمیت علم و دانش، رسیدن به ثروت و عزت را در گرو آموختن دانش دانست و از دانشجویان خواست از فرصتها به نحو احسن بهره ببرند.
شایان گفتن است در این برنامه برخی دیگر از مدیران دانشگاه گیلان نیز به بیان توضیحاتی در زمینه‌ی حوزه‌ی مدیریت خود پرداختند.
همچنین در این برنامه از پنج دانشجویی که بالاترین رتبه‌ها را بین پذیرفته‌شدگان کنکور سراسری به دست آورده بودند، قدردانی و تجلیل شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.