هاتفخبر – ادارهی کل تامین اجتماعی استان گیلان از اخذ نوبت برای انجام امور بیمهیی در شعب مختلف تامین اجتماعی استان گیلان از طریق سیستم USSD در تلفنهای همراه خبر داد و اعلام کرد: بیمهشدگان، کارفرمایان، بازنشستگان و همهی شهروندان به منظور پیگیری امور بیمهیی خود در ادارهی کل تامین اجتماعی گیلان میتوانند با انتخاب روز و ساعت مورد نظر خود نوبت رزرو نمایند.
هاتفخبر – ادارهی کل تامین اجتماعی استان گیلان از اخذ نوبت برای انجام امور بیمهیی در شعب مختلف تامین اجتماعی استان گیلان از طریق سیستم USSD در تلفنهای همراه خبر داد و اعلام کرد: بیمهشدگان، کارفرمایان، بازنشستگان و همهی شهروندان به منظور پیگیری امور بیمهیی خود در ادارهی کل تامین اجتماعی گیلان میتوانند با انتخاب روز و ساعت مورد نظر خود نوبت رزرو نمایند. به گزارش «هاتفخبر» از روابط عمومی و امور فرهنگی ادارهی کل تامین اجتماعی استان گیلان، در ادامهی اقدامات سازمانی در جهت توسعه و گسترش خدمات الکترونیکی و کاهش زمان پاسخگویی و با هدف جلوگیری ازهدر رفتن وقت مراجعان، سیستم نوبتدهی برای دریافت خدمات بیمهیی در شعب مختلف از طریق سیستم USSD در تلفن همراه فراهم گردیده است.
بر پایهی این گزارش همهی بیمهشدگان، کارفرمایان، مستمریبگیران و شهروندان گرامی برای حضور در شعب تامین اجتماعی میتوانند از پیش از ورود خود با توجه به فرصتشان، روز و ساعت مراجعه را تعیین نمایند. روش گرفتن نوبت برای انجام امور بیمهیی به شرح ذیل است: ورود به سامانهی مربوطه از طریق سیستم USSD تلفن همراه با شمارهگیری *١٤٢# انتخاب گزینهی شمارهی سه(نوبتدهی شعب) درج کد استان (١٣) انتخاب شعبهی مورد نظر(در شهرهای مختلف استان بر اساس پیشفرضهای تعریف شده) انتخاب واحد مورد نظر برای امور بیمهیی انتخاب روزی که امکان یا تمایل به حضور در شعبه برای فرد وجود دارد(بر اساس پیشفرضها) انتخاب ساعت مورد نظر(ساعاتی که به وسیلهیدیگر متقاضیان انتخاب شده است از سیستم حذف میگردد) درج شمارهی کد ملی فرد متقاضی و ثبت رزوو برای هر مراجعه ١٥ دقیقه زمان تعریف شده و با انتخاب یک فرد آن گزینه برای واحد مورد نظر در روز یاد شده حذف میگردد. در پایان عملیات نوبتدهی برای فرد متقاضی پیامکی ارسال میگردد که به منزله رسید است.
ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی مینویسم.