کد خبر : 18691
تاریخ انتشار : جمعه ۲ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۹

شركتهاي دانش‌بنيان با صنعت خودروسازی گیلان همكاري می‌کنند

شركتهاي دانش‌بنيان با صنعت خودروسازی گیلان همكاري می‌کنند

   هاتف‌خبر – در نشست هم‌اندیشی رئیس پارك علم و فناوري استان گيلان با مدیران شركت توليدي قطعات جلوبندي خودرو ايران لاهيجان، دو طرف بر بهره‌مندي از توان شركتهاي فناور و دانش‌بنيان تاکید کردند. به گزارش «هاتف‌خبر» رئيس پارک علم و فناوري استان گيلان به مديرعامل شركت توليدي قطعات جلوبندي خودرو ايران لاهيجان که با

   هاتف‌خبر – در نشست هم‌اندیشی رئیس پارك علم و فناوري استان گيلان با مدیران شركت توليدي قطعات جلوبندي خودرو ايران لاهيجان، دو طرف بر بهره‌مندي از توان شركتهاي فناور و دانش‌بنيان تاکید کردند.
به گزارش «هاتف‌خبر» رئيس پارک علم و فناوري استان گيلان به مديرعامل شركت توليدي قطعات جلوبندي خودرو ايران لاهيجان که با حضور معاون فناوري این پارك علم و فناوری و اعضاي هيات مديره‌ی شركت برگزار شد، چالشهاي توليد و ارتقاي كيفيت محصولات را مورد بحث و تبادل نظر قرار داد.
رئيس پارک علم و فناوري استان گیلان در زمینه‌ی همكاري شركتهاي فناور و دانش‌بنيان بخش صنعت خودرو در زمينه‌ی حل مشكلات و ارتقای كيفيت توليدات اين شركت گفت‌وگو نمود.


دکتر علی باستی خلای بين توليدكنندگان محصولات دانش‌بنيان و مصرف‌كنندگان محصولات را يكي از ضعفهاي موجود در بازار دانست و ابراز اميدواري كرد: برگزاري اين نشستها به توسعه‌ی صنعت استان و نقش‌آفريني شركتهاي دانش‌بنيان در اشتغال مبتني بر فناوري كمك كند.
وی به کارگيري توانمنديهاي شركتهاي فناور و دانش‌بنيان در صنعت خودرو را برنامه‌یی راهبردي عنوان كرد و گفت: رونق مستمر و توسعه‌ی پايدار اين صنعت در آينده تنها در گرو افزايش كيفيت توليد صنعتگران و توليدكنندگان باسابقه و افزايش رضايتمندي مصرف‌كنندگان خواهد بود.
در این ديدار دکتر ملك‌پور معاون فناوري پارك علم و فناوري استان گيلان نيز حضور با حمايت از شركتهاي دانش‌بنيان و فناور بر ايجاد تعامل بين صنعت و توليدكنندگان و شركتهاي دانش‌بنيان تاکید کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.