کد خبر : 18645
تاریخ انتشار : جمعه ۲ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۹

از ۱61 کلاس جدید در گیلان بهره‌برداری می‌شود

از ۱61 کلاس جدید در گیلان بهره‌برداری می‌شود

هاتف‌خبر – مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان گیلان امروز در نشستی با دست‌اندرکاران رسانه‌های گروهی استان از بهره‌برداری از ۱61کلاس درس در «هفته‌ی دولت» امسال خبر داد.

   هاتف‌خبر – مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان گیلان امروز در نشستی با دست‌اندرکاران رسانه‌های گروهی استان از بهره‌برداری از ۱61کلاس درس در «هفته‌ی دولت» امسال خبر داد.
به گزارش «هاتف‌خبر» از روابط عمومی اداره‌ی کل نوسازی و تجهیز مدارس استان گیلان، مهندس علی اوسط اکبری مقدم با تجلیل از مقام ارزشمند خبرنگاران به تشریح عملکرد این اداره‌ی کل در طول امسال پرداخت و گفت: «هفته‌ی دولت» امسال 161 کلاس درس، 75پروژه‌ی گرمایشی مدارس و 46 هزار مترمربع آسفالت سطوح محوطه‌های مدارس به بهره‌برداری می‌رسد.


وی با اشاره به پروژه‌های قابل افتتاح «هفته‌ی دولت» و «مهر ماه» امسال گفت: به حول قوه‌ی الهی با تلاش شبانه‌روزی توانستیم29 پروژه با 161 کلاس درس را آماده‌ی بهره‌برداری کنیم.
مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان گیلان در ادامه به آسفالت حیاط مدارس اشاره کرد و افزود: امسال توانستیم 46هزار مترمربع حیاط مدارس را با هزینه‌ی یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان آسفالت نماییم.
مهندس اوسط مقدم با پرداختن به موضوع استانداردسازی گرمایشی مدارس نیز یادآور شد:75 پروژه با 531 کلاس درس با 13 میلیارد تومان هزینه تا مهرماه امسال استانداردسازی گرمایشی شده و تحویل ادارات اموزش و پرورش می‌شود.
وی با بیان اینکه هم‌اکنون 100طرح از 140طرح نیمه‌تمام نوسازی مدارس گیلان در دست اجرا است، افزود: در صورت تکمیل کامل پروژه‌های نیمه‌تمام بیش از 800 کلاس درس به مدارس گیلان افزوده خواهد شد.
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان گیلان، همگرایی و فرهنگ مشارکت را در توسعه‌ی فضاهای آموزشی بسیار اثرگذار دانست و تصریح کرد: برای بهره‌برداری از پروژه‌های اداره‌ی کل نوسازی مدارس گیلان بیش از 140میلیارد تومان اعتبار نیاز است که در سالهای گذشته با کمک خیران توانسته‌ایم وضعیت برخی از فضاهای آموزشی را به نقطه‌ی مطلوب برسانیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.